Mr.Fingers
Well-known member
Er wordt gewoon "checkpoint" gezegd, maar de "nt" komt niet echt goed door, het is dus dus "checkpwan"
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zegt toch gewoon 'checkpoint'?Shit Big Red Racing, dat heb ik ook veel gespeeld, stond op een Twilight CD. Ik weet nog altijd niet wat die juist zegt bij elk checkpoint, precies op zijn Frans?
Bruh, Big Red was the beez kneezShit Big Red Racing, dat heb ik ook veel gespeeld, stond op een Twilight CD. Ik weet nog altijd niet wat die juist zegt bij elk checkpoint, precies op zijn Frans?

Awel ja, vandaar mijn "op zijn Frans".Er wordt gewoon "checkpoint" gezegd, maar de "nt" komt niet echt goed door, het is dus dus "checkpwan"
Return Fire had ik, maar eigenlijk nooit graag gespeeld. Ignition was de shit though, dat turbo geluidjeDie zegt toch gewoon 'checkpoint'?
Wel enorm zalig spel, was echt zoiets om samen te spelen over LAN of splitscreen.
Nu je dit hier zegt: Niemand Return Fire en Ignition gespeeld? Moeten zowat onze meest populaire splitscreengames geweest zijn. Ohja, en Domark's Formule 1 natuurlijk.
![]()
![]()
![]()
.

Haha idem. Zalug.Mijn eerste racegame zal denk ik dit geweest zijn
![]()
"A long time ago in a galaxy far, far away...."Waar is het gamen bij jou begonnen? PC? Console? Atari? Mac? Gameboy?...
Wat was het eerste spelletje dat je speelde? Waar is het ooit allemaal begonnen?
heb daar toch x aantal keer naar gebeld vooral voor zelda ocarina of timeIgnition... ik had vroeger enkel de demo staan op PC en ik heb die kapot gespeeld! Ik had altijd graag de full-game gespeeld, maar wist (toen) nog niet hoe ik eraan moest gerakenDie zegt toch gewoon 'checkpoint'?
Wel enorm zalig spel, was echt zoiets om samen te spelen over LAN of splitscreen.
Nu je dit hier zegt: Niemand Return Fire en Ignition gespeeld? Moeten zowat onze meest populaire splitscreengames geweest zijn. Ohja, en Domark's Formule 1 natuurlijk.
![]()

Wie heeft er vroeger nog gebeld naar de nintendo lijn ?heb daar toch x aantal keer naar gebeld vooral voor zelda ocarina of time

Ignition... ik had vroeger enkel de demo staan op PC en ik heb die kapot gespeeld! Ik had altijd graag de full-game gespeeld, maar wist (toen) nog niet hoe ik eraan moest geraken
Ik herinner me nog dat ik Wacky Wheels had leren kennen bij een vriend thuis, speelden we ook uren op!
![]()