Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De eerste ECHTE openbaring was voor mij de N64. Ik kan gewoon niet omschrijven hoe magisch dat allemaal voelde. Dat gevoel van totaal betoverd te zijn door een spel, en zulke dingen voor het eerst te ontdekken, is helaas iets dat kinderen nu niet meer meemaken volgens mij.
Ocarina of Time en Banjo-Kazooie zal ik NOOIT vergeten, dat was werkelijk onbeschrijfelijk. Ik kreeg de N64 wel niet direct, ik heb eerst meer dan een jaar zitten geilen op Video Kids (met Inge Moerenhout en/of Geena Lisa denk ik?), ik keek er elke dag naar, ook al was het constant hetzelfde.
Uiteindelijk toch een N64 + Mario Kart 64 gekregen. Beste tijd van mijn leven![]()
Ik speelde dat vaak bij m'n nonkel. Ik weet wel nog dat de controls afgrijselijk waren.Hier is alles begonnen met de CD-I, maar niet echt populair geweest precies.
En dan als memorabele spellen:
![]()
![]()
ik had dat met de SNESVeel waarheid. Ik vond de N64 ook een legendarische console, dat had inderdaad echt iets magisch.
Wij kregen die ook pas veel later dan de release.
Volgens mij had onze pa een tweedehands SNES met superveel games (ik herinner mij nog een bedrag van 20000 frank) gekocht ten tijde van de release van de N64. Maar daar waren wij zo ook nog niet mee bezig denk ik. Wij keken toen nog naar Donkey Kong op Kanaal+ en die game op SNES vond ik dus ook geweldig (Donkey Kong Country).

Goed was het niet en was ook allesbehalve responsive, die controls. Maar ik heb mij daar wel heel hard mee geamuseerd.Ik speelde dat vaak bij m'n nonkel. Ik weet wel nog dat de controls afgrijselijk waren.
Hij had wel dit spel ipv MDM:

ik had dat met de SNES
toen die bij uitkwam stonden de gameboekskes vol met screenshots van de introductiegames (super mario bros vooral)
serieus op zitten fappen in den tijd![]()
Ook kapot gespeeld samen met mijn broer. En telkens van beurt wisselen als iemand doodging, maar vaak hopen dat hij het niet zag.Op de PS1 trouwens gigantisch veel Crash Bandicoot gespeeld, wat een geweldig spel.

Ge zijt te hard man, Sony nog zo fel geleverd met de 4Tegenwoordig speel ik bijna alleen maar op de zielloze PS4.

Ey ma da was echt nog iets anders indertijd. Ik heb zo de allereerste GTA nog eerst vollenbak beschreven geweten zonder screenshots. Mijn fantasie was toen al volle gas Tomb Raider productie aan het projecteren bij al de gigantische scenario's dat er beschreven werd in welk godvergeten blad. En dan uiteindelijk was dat spel zonder meer 1 van de lelijkste pixelige top down misbaksels ooit :')serieus op zitten fappen in den tijd![]()
met die tank racen en alles verpletteren, zaligGe zijt te hard man, Sony nog zo fel geleverd met de 4
Ey ma da was echt nog iets anders indertijd. Ik heb zo de allereerste GTA nog eerst vollenbak beschreven geweten zonder screenshots. Mijn fantasie was toen al volle gas Tomb Raider productie aan het projecteren bij al de gigantische scenario's dat er beschreven werd in welk godvergeten blad. En dan uiteindelijk was dat spel zonder meer 1 van de lelijkste pixelige top down misbaksels ooit :')
Speelde nog altijd goed tho, KILL FRRRENZY!

Ja ik vind de PS4 echt een topconsoleGe zijt te hard man, Sony nog zo fel geleverd met de 4![]()
kan daar technisch, en qua games, niet veel op aanmerken. Maar toch vind ik dat een zielloos ding, in tegenstelling tot (oudere) Nintendo consoles.GTA 2met die tank racen en alles verpletteren, zalig![]()

Formule 1 spel was ook degelijk, maar IMO was zowat het beste game:
Amaai Lost Vikings was ik ram vergeten, dat was een plezant spel!SEGA Megadrive met Sonic 1 en 2. En Lost Vikings! Maar eigenlijk ging het op de PS1 pas echt los, toen ik een jaar of 9, 10 was.