Waar kan ik dit kopen?

Voor het eerst een printer (hp) gekocht. Waar vind ik het meest voordelig inktpatronen en printpapier?

Inkt voor mijn printer (vroeger HP, nu Canon) koop ik bij 123inkt, die waren toch altijd iets goedkoper of dezelfde prijs als andere fysieke winkels of online shops. Wel inkt van het printermerk zelf, voor die ene set inkt per jaar of minder, neem ik geen risico met huismerken waarbij de printer eventueel lastig gaat doen.

Printpapier: 2 jaar geleden 2500 bladen op bol.com gekocht maar de prijs is sindsdien teveel gestegen om dat aan te raden denk ik. Wel voor dat papier gekozen (Navigator Universal A4 80 gram) omdat dat aangeraden werd voor inkjet printers en omdat het 80g is ipv 70; lichter of goedkoper papier had al eens de neiging om te glad te zijn en vast te geraken of te vlot in de printer te schieten. Maar ook daar, ik print niet veel dus wil zo weinig mogelijk gedoe, ook al kost dat papier misschien iets meer :)

Ik koop nu terug orginele inktpatronen, had er ook van 123 inkt, maar bij mijn epson printer begon ineens inkt uit te lopen.
Heb die op het containerpark gesmeten en terug een canon gekocht en orginele patronen erin.(epson nooit meer)

Waar zou ik dit andere uiteinde nog afzonderlijk kunnen kopen?
Is van een burton rugzak van reeds enkele jaren oud.
Het is de bovenste 'borst' sluiting, met gewoon zo een klem in die rand.

zoiets?

zoiets?
zo ongeveer, grootste probleem is dat het eentje is dat klemt tussen die harde band zeg maar. Zal misschien beter een bericht proberen sturen naar burton.

Ik weet niet of ik dit hier correct post..
Maar ik zoek eigenlijk een manier om een deel vinyl LP's op te hangen.
Lijk niet echt te vinden wat ik hoop of zoek...

Ik zou deze nog makkelijk willen kunnen uithalen voor te luisteren.
Eigenlijk een beetje zoals deze: https://www.bol.com/be/nl/p/lp-vinyl-wissellijst-frame-fotokader/9200000058303608/

Maar ik zou dan de cover + record zelf zichtbaar willen hebben zoals hier, MAAR dan wel ingelijst: https://www.etsy.com/be/listing/134...f=sr_gallery-1-5&frs=1&organic_search_click=1

In het slechtste geval moet ik eens bij een winkel zien als ze zoiets desnoods zelf kunnen fabriceren.
Maar zou denken dat er toch ook wel iemand zoiets reeds heeft in het gamma... :)

Ik weet niet of ik dit hier correct post..
Maar ik zoek eigenlijk een manier om een deel vinyl LP's op te hangen.
Lijk niet echt te vinden wat ik hoop of zoek...

Ik zou deze nog makkelijk willen kunnen uithalen voor te luisteren.
Eigenlijk een beetje zoals deze: https://www.bol.com/be/nl/p/lp-vinyl-wissellijst-frame-fotokader/9200000058303608/

Maar ik zou dan de cover + record zelf zichtbaar willen hebben zoals hier, MAAR dan wel ingelijst: https://www.etsy.com/be/listing/134...f=sr_gallery-1-5&frs=1&organic_search_click=1

In het slechtste geval moet ik eens bij een winkel zien als ze zoiets desnoods zelf kunnen fabriceren.
Maar zou denken dat er toch ook wel iemand zoiets reeds heeft in het gamma... :)
Op Bol heb je deze, maar is niet ingelijst dan.
Link

Op eBay heb je zoiets:
Link

Veel geluk om dat er op te krijgen (als je het vindt). Ik heb dat een tijd terug gewoon opgegeven bij een rugzak van decathlon met gelijkaardig systeem...

Veel geluk om dat er op te krijgen (als je het vindt). Ik heb dat een tijd terug gewoon opgegeven bij een rugzak van decathlon met gelijkaardig systeem...
Ik vrees er inderdaad ook wel voor.
Want ik kan mij het moment nog herinneren dat het losgekomen is en dat ik toen geprobeerd heb.
Echter weet ik dus niet meer waar ik dat stukje gedaan heb.
Ik heb een semi oplossing lopende om het toch al te bekomen, to be continued.

Thanks! Ahja maar die zijn eigenlijk zoals de 2de link die ik had gepost.
Dat zoek ik inderdaad, maar dan ingelijst.

Bij die hangt dat gewoon open/los en is misschien belachelijk van mij..
Maar zou er liever wat rond hebben tegen stof en die zaken voor een geruster gevoel, of zijn platen niet onderhevig daaraan? :)
Ga er wel wat top platen hangen die ik nog wil luisteren en geen oude prul.

Ik heb de laatste jaren altijd enorm veel last van mijn nek en denk er aan om eens een Tempur hoofdkussen te proberen:

Maar waar in godsnaam koop je daarvoor een deftige kussensloop? Die dingen die ze van tempur verkopen zijn blijkbaar maar langs één kant (als ik de reviews lees).

Ik heb de laatste jaren altijd enorm veel last van mijn nek en denk er aan om eens een Tempur hoofdkussen te proberen:

Maar waar in godsnaam koop je daarvoor een deftige kussensloop? Die dingen die ze van tempur verkopen zijn blijkbaar maar langs één kant (als ik de reviews lees).
Ik heb die halvemaanvormige en die schuif ik gewoon in een normale kussensloop, nee die past niet perfect maar dat maakt toch niet uit?
Het kussen dat je toont past toch ook nog in een gewone sloop?

Ik heb die halvemaanvormige en die schuif ik gewoon in een normale kussensloop, nee die past niet perfect maar dat maakt toch niet uit?
Het kussen dat je toont past toch ook nog in een gewone sloop?
Hmm goed punt, misschien ben ik het inderdaad weer te ver aan het zoeken :)

Heb een Tempur kussen (original Queen), met Tempur sloop. Die sloop is maar langs 1 kant, maar dat is bij mijn kussen zo omdat je die maar langs 1 kant kan beslapen. Helpt ook bij ventilatie.

IMG_2647.jpeg
IMG_2648.jpeg

Iemand tips voor een (mooie) kleuren kertsboom ledverlichting?

We hebben altijd overal warm witte lichtjes gehad (binnen + buiten), maar ik zou dit jaar willen gaan voor witte buiten en in de kerstbomen binenn kleuren LED verlichting :)
Iemanhd tips voor kleurverlichting waar hij tevreden van is, mag wat retro maar toch nog classy :unsure:

Ik weet niet of de vraag hier past? :) Dus de vraag is welke, en waar ik deze kan kopen

Iemand tips voor een (mooie) kleuren kertsboom ledverlichting?

We hebben altijd overal warm witte lichtjes gehad (binnen + buiten), maar ik zou dit jaar willen gaan voor witte buiten en in de kerstbomen binenn kleuren LED verlichting :)
Iemanhd tips voor kleurverlichting waar hij tevreden van is, mag wat retro maar toch nog classy :unsure:

Ik weet niet of de vraag hier past? :) Dus de vraag is welke, en waar ik deze kan kopen
https://www.action.com/nl-be/p/3201481/multicolor-kerstverlichting/

Terug
Bovenaan