taste like summer
Active member
Voor het eerst een printer (hp) gekocht. Waar vind ik het meest voordelig inktpatronen en printpapier?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier altijd via inkt123 of Amazon in de gaten houden. Recent zo een doos (5 pakken) papier gekocht voor 12 euro als beschadigd item; het papier rond de pakken was gescheurd.Voor het eerst een printer (hp) gekocht. Waar vind ik het meest voordelig inktpatronen en printpapier?
Voor het eerst een printer (hp) gekocht. Waar vind ik het meest voordelig inktpatronen en printpapier?

zo ongeveer, grootste probleem is dat het eentje is dat klemt tussen die harde band zeg maar. Zal misschien beter een bericht proberen sturen naar burton.Reparatie Gesp
Vind alles voor outdoor, reizen en fashion onder één dak. Shop Sea To Summit Reparatie Gesp online of in één van de +50 winkels voor persoonlijk advies.www.asadventure.com
zoiets?

Op Bol heb je deze, maar is niet ingelijst dan.Ik weet niet of ik dit hier correct post..
Maar ik zoek eigenlijk een manier om een deel vinyl LP's op te hangen.
Lijk niet echt te vinden wat ik hoop of zoek...
Ik zou deze nog makkelijk willen kunnen uithalen voor te luisteren.
Eigenlijk een beetje zoals deze: https://www.bol.com/be/nl/p/lp-vinyl-wissellijst-frame-fotokader/9200000058303608/
Maar ik zou dan de cover + record zelf zichtbaar willen hebben zoals hier, MAAR dan wel ingelijst: https://www.etsy.com/be/listing/134...f=sr_gallery-1-5&frs=1&organic_search_click=1
In het slechtste geval moet ik eens bij een winkel zien als ze zoiets desnoods zelf kunnen fabriceren.
Maar zou denken dat er toch ook wel iemand zoiets reeds heeft in het gamma...![]()
Bol link werkt precies niet bij mij.

Bol link werkt precies niet bij mij.
Zoiets van Ebay zou in principe perfect zijn om in te kaderen.
Ik ga eens raad vragen bij een winkel als dat goed doenbaar is.
Merci alvast!![]()
Veel geluk om dat er op te krijgen (als je het vindt). Ik heb dat een tijd terug gewoon opgegeven bij een rugzak van decathlon met gelijkaardig systeem...Waar zou ik dit andere uiteinde nog afzonderlijk kunnen kopen?
Is van een burton rugzak van reeds enkele jaren oud.
Het is de bovenste 'borst' sluiting, met gewoon zo een klem in die rand.
Ik vrees er inderdaad ook wel voor.Veel geluk om dat er op te krijgen (als je het vindt). Ik heb dat een tijd terug gewoon opgegeven bij een rugzak van decathlon met gelijkaardig systeem...
Thanks! Ahja maar die zijn eigenlijk zoals de 2de link die ik had gepost.![]()
LP lijst - Vinyl wissellijst - Modern zwart - Single formaat 7 inch - LP ophangen aan... | bol
LP lijst - Vinyl wissellijst - Modern zwart - Single formaat 7 inch - LP ophangen aan de muur - Handgemaakt in de Achteroek. Muziek x Interieur De...www.bol.com
Ik heb die halvemaanvormige en die schuif ik gewoon in een normale kussensloop, nee die past niet perfect maar dat maakt toch niet uit?Ik heb de laatste jaren altijd enorm veel last van mijn nek en denk er aan om eens een Tempur hoofdkussen te proberen:
![]()
TEMPUR® Ombracio hoofdkussen - Buikslaap - Traagschuim - Steunkussen - Comfort - 60 x... | bol
TEMPUR® Ombracio hoofdkussen - Buikslaap - Traagschuim - Steunkussen - Comfort - 60 x 50 x 10 cm. Het unieke, gepatenteerde ontwerp van dit TEMPUR®...www.bol.com
Maar waar in godsnaam koop je daarvoor een deftige kussensloop? Die dingen die ze van tempur verkopen zijn blijkbaar maar langs één kant (als ik de reviews lees).
Hmm goed punt, misschien ben ik het inderdaad weer te ver aan het zoekenIk heb die halvemaanvormige en die schuif ik gewoon in een normale kussensloop, nee die past niet perfect maar dat maakt toch niet uit?
Het kussen dat je toont past toch ook nog in een gewone sloop?

Heb een Tempur kussen (original Queen), met Tempur sloop. Die sloop is maar langs 1 kant, maar dat is bij mijn kussen zo omdat je die maar langs 1 kant kan beslapen. Helpt ook bij ventilatie.Ik heb de laatste jaren altijd enorm veel last van mijn nek en denk er aan om eens een Tempur hoofdkussen te proberen:
![]()
TEMPUR® Ombracio hoofdkussen - Buikslaap - Traagschuim - Steunkussen - Comfort - 60 x... | bol
TEMPUR® Ombracio hoofdkussen - Buikslaap - Traagschuim - Steunkussen - Comfort - 60 x 50 x 10 cm. Het unieke, gepatenteerde ontwerp van dit TEMPUR®...www.bol.com
Maar waar in godsnaam koop je daarvoor een deftige kussensloop? Die dingen die ze van tempur verkopen zijn blijkbaar maar langs één kant (als ik de reviews lees).

Dus de vraag is welke, en waar ik deze kan kopenhttps://www.action.com/nl-be/p/3201481/multicolor-kerstverlichting/Iemand tips voor een (mooie) kleuren kertsboom ledverlichting?
We hebben altijd overal warm witte lichtjes gehad (binnen + buiten), maar ik zou dit jaar willen gaan voor witte buiten en in de kerstbomen binenn kleuren LED verlichting
Iemanhd tips voor kleurverlichting waar hij tevreden van is, mag wat retro maar toch nog classy
Ik weet niet of de vraag hier past?Dus de vraag is welke, en waar ik deze kan kopen