Tonerider
Well-known member
Ah sorryBedankt! Ziet er al goed uit alleen beperkt tot enkel T-shirts.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah sorryBedankt! Ziet er al goed uit alleen beperkt tot enkel T-shirts.
Nu ik zo eens kijk, gewoon vegan vanille is echt maar een klein aanbod amai! Fruitsmaken bij de vleet maar anders is het nop. Bij de AH heb je Hertog, die hun klassiek ijs is lekker, maar da’s twintig cent duurder dan Ijsboerke. Jumbo heeft Swedish Glace, dat is op soja gebaseerd en kost €3.80 per liter. Maar het hangt soms wel af van waar je woont.Ik ben op zoek naar 2 zaken die niets met elkaar te maken hebben
1) Goedkopere vegan vanille-ijs (niet uit principe, maar wegens allergie aan melk). Gewone vanille-ijs van het merk van Delhaize kost bvb 1,32€/l, de vegan variant kost 8,11€/l. Vegan ijs van IJsboerke vind ik daar aan 4,75€/l, maar dit moet goedkoper kunnen aangezien ik een halve pot per keer uitlepel, gemengd met speculoos![]()
Thx!Nu ik zo eens kijk, gewoon vegan vanille is echt maar een klein aanbod amai! Fruitsmaken bij de vleet maar anders is het nop. Bij de AH heb je Hertog, die hun klassiek ijs is lekker, maar da’s twintig cent duurder dan Ijsboerke. Jumbo heeft Swedish Glace, dat is op soja gebaseerd en kost €3.80 per liter. Maar het hangt soms wel af van waar je woont.
AH is wel heel goed voor 1+1 promo’s en vrij frequent, een voorraadje inslaan dan? In Antwerpen is er een vegan ijswinkel die vanille met speculoos doet, maar is af te halen in de winkel. Ook duurder dan supermarkt, maar is misschien wel leuk als ‘treat’?

1) Goedkopere vegan vanille-ijs (niet uit principe, maar wegens allergie aan melk). Gewone vanille-ijs van het merk van Delhaize kost bvb 1,32€/l, de vegan variant kost 8,11€/l. Vegan ijs van IJsboerke vind ik daar aan 4,75€/l, maar dit moet goedkoper kunnen aangezien ik een halve pot per keer uitlepel, gemengd met speculoos![]()
happyvegan.nl
Voor de wintermodellen nog te vinden bij merken als Steinbock die nog prachtige mantels maken.Waar kan je zo een lange trenchcoat kopen voor heren in deze tijd? Tot heden nog niets gevonden, het is of terwijl te kort of terwijl super oversized hipster stijl.
![]()

Thanks, vind idd niet direct een lange bij Steinbock.Voor de wintermodellen nog te vinden bij merken als Steinbock die nog prachtige mantels maken.
Haast niet meer te vinden langer dan 3/4 of knielengte.
Als je echt een trenchcoat trenchcoat wil: Burberry en Aquascutum maken die lengtes nog maar verwacht je wel aan BG prijzen.
Vintage is misschien nog uw beste gok![]()

Argh, gebroken wit - mijn ogenThanks, vind idd niet direct een lange bij Steinbock.
Burberry en Aquascutum hebben wel mooie mantels maar zijn indd van een ander prijsniveau
Komt zoiets nog in de buurt mits anders gestijld? De kwaliteit zal hoogstwss niet in de buurt komen?
(grapje hé pol)

ASOS kan nog oke zijn. Beetje hit or miss, maar niet perse slecht dus.Thanks, vind idd niet direct een lange bij Steinbock.
Burberry en Aquascutum hebben wel mooie mantels maar zijn indd van een ander prijsniveau
Komt zoiets nog in de buurt mits anders gestijld? De kwaliteit zal hoogstwss niet in de buurt komen?
Nog nooit iets besteld op Vinted, kan je daar soms goede koopjes doen qua kleding? Want die gelinkte heeft precies beide wereldoorlogen meegemaaktArgh, gebroken wit - mijn ogen(grapje hé pol)
Een klassieke trenchcoat is altijd 100% katoen, raglan sleeve, stormflap, dubbele knopenrij, riem, lederen gespen, ...
En khaki/beige of navy blue.
Al de rest is direct moderner en fashion forward.
![]()
Trench homme Aquascutum
Trench homme Aquascutum Made in England 100% coton En parfait état sauf légères traces d’usure au niveau des epaules et ...www.vinted.be
Ik lachte echt niet dat tweedehands een goede keuze kan zijn.![]()

![]()
Iemand die weet waar op welke SPAANSE WEBSHOP ik dit kan kopen, evt link?
Moet geleverd worden in Spanje dus ja... Best bij spaanse webshop kijken dan zeker? Ik neem aan dat meeste Belgische dat nooit gaan willen in spanje leveren toch?
Leroy Merlin? Is zowat de Spaanse Brico/Gamma
Met google translate "container garden house" naar spaans gedaan, en slechts deze resultaten... Totaal niet hetgene wat we zoeken dus.
Ik vrees enige mogelijkheid ebay.es of amazon.es ?