Waar kan ik dit kopen?

Bedankt voor de input maar ze willen niet. :(
Toen ik nog wel eens glas-in-lood maakte, ging ik naar een glashandel voor het glas én lood. Zo‘n glashandel waar je een ruit bestelt als je keukenraam van ellende uit zijn voegen viel, stuk op de tegels. Die snijden alles op maat, ook voor een kastdeur met glas.
En anders een zeer uitgebreide doe-het-zelf zaak. Hebben ze het niet weten ze daar misschien wel waar je heen kan. Hier in de buurt klein geluk met een doe-het-zelf opgericht door een aantal vaklieden op leeftijd en waar je dus altijd terecht kan voor advies en tips. Misschienheb je ook zoiets bij jou? En anders zou ik eens vragen bij een meubelmaker of restaurateur.

En kan je geen gesneden glas met een scherpe rand in jouw meubel plaatsen dan moet je het op maat bestellen, met afgeronde zijden. Dat kan duurder zijn.

Ik heb bij Ikea een "Mälskar stoelonderstel, draaibar, zwart" gekocht (artikelnummer 704.749.91), maar ik wil hier graag zachte wieltjes op zetten.

Iemand een idee of dit kan en welke maat wieltjes ik dan nodig heb? Of andere specificaties waar ik rekening mee moet houden?

Dit is het onderstel: https://www.ikea.com/be/nl/p/malskaer-stoelonderstel-draaibaar-zwart-70474991/
De vraag is of er standaard wieltjes op kunnen of dat de maat specifiek is voor het ontwerp. Al nagevraagd bij IKEA zelf?
Maar wacht, heb je al eens gezocht op malskaer hack? Er is nl een een hele gemeenschap die dol is op IKEA hacks.

De vraag is of er standaard wieltjes op kunnen of dat de maat specifiek is voor het ontwerp. Al nagevraagd bij IKEA zelf?
Maar wacht, heb je al eens gezocht op malskaer hack? Er is nl een een hele gemeenschap die dol is op IKEA hacks.
Ikea had ik al gecontacteerd en zij hebben geen info (of willen geen geven). Hack ding nog niet geprobeerd. Eens googelen.

Ikea had ik al gecontacteerd en zij hebben geen info (of willen geen geven). Hack ding nog niet geprobeerd. Eens googelen.
Oh ja echt IKEA ten top. Dat is de reden dat ik er niet meer koop. Kwa ontwerp jatten ze alles maar zelf zijn ze heel kleinzerig.

Als IKEA niets wil zeggen betekent dat waarschijnlijk dat er een maat wieltjes onder zit die uitwisselbaar is. Je kan eens kijken of je er een af krijgt en dan naar een tweedehandswinkel in kantoormeubelen navragen.

Enkele maanden geleden is ons spiegelkastje in de badkamer naar beneden gedonderd en zijn alle glasplaatjes gebroken.

Ik zoek al lang vruchteloos om nieuwe glasplaatsjes te kopen:

Zoiets als hierboven maar in formaat 56cm x 8cm
Het is vooral de geringe breedte die het mij moeilijk maakt.

8€ voor u ikeaglaske en €8 voor ne glassnijder.
Dan hebde er ineens 2, scherp kantje naar achter en bolle kant naar voor.. klaar.
Ik heb al meer geld uitgegeven voor dwazer dingen.
Proberen en laten weten!

8€ voor u ikeaglaske en €8 voor ne glassnijder.
Dan hebde er ineens 2, scherp kantje naar achter en bolle kant naar voor.. klaar.
Ik heb al meer geld uitgegeven voor dwazer dingen.
Proberen en laten weten!
Uit eigen ervaring: probeer eerst met een restje afvalglas. Zo'n glassnijder werkt wel, maar vraagt enige techniek om het juist te krijgen (youtube is your friend). Ook zijn lange smalle stukken doorgaans het moeilijkste (de reden dat veel glassnijders een minimumbreedte van 10cm vragen)

iemand een goede tshirt shop waar je zelf een ontwerp naartoe kan sturen?

dus een simpele witte tshirt, met 1 opdruk aan de voorkant.

op google kan ik er veel vinden, maar ik zoek mensen met effectief ervaring hier die zelf hebben gekocht.

graag ook inclusief verzending, of afhaalpunt in grote stad. Want overal ik uitkom nu, is het 10 euro voor de tshirt, en nog es 10 euro verzendingskosten naar BE of whatsoever....

Laatst bewerkt:
iemand een goede tshirt shop waar je zelf een ontwerp naartoe kan sturen?

dus een simpele witte tshirt, met 1 opdruk aan de voorkant.

op google kan ik er veel vinden, maar ik zoek mensen met effectief ervaring hier die zelf hebben gekocht.

graag ook inclusief verzending, of afhaalpunt in grote stad. Want overal ik uitkom nu, is het 10 euro voor de tshirt, en nog es 10 euro verzendingskosten naar BE of whatsoever....
Ik heb op Reddit ergens eens gelezen dat je dit in een Decathlon gratis kan doen.

Ik dacht zelfs dat je zelf je T-shirt mocht meebrengen. (Maar uiteraard hebben ze liever dat je daar een T-shirt koopt).

Ik heb nog niet uitgezocht of dit klopt, en in elke Decathlon kan.

Ik ruik hier een businessidea.

Ik zou zoiets heel graag opstarten als bijverdienste.
Maar heb niet genoeg startkapitaal of grafische kennis om ontwerpen te maken.
En ik vrees ook dat dit ofwel op een flop zou uitdraaien ofwel er veel te veel tijd/werk in gaat kruipen.

Ik zou zoiets heel graag opstarten als bijverdienste.
Maar heb niet genoeg startkapitaal of grafische kennis om ontwerpen te maken.
En ik vrees ook dat dit ofwel op een flop zou uitdraaien ofwel er veel te veel tijd/werk in gaat kruipen.
Welja. Als dat in decathlon gratis kan, vrees ik daar inderdaad wel wat voor..

Edit. Net es opgezocht. Lijkt me vooral namen en cijfers dat je daar kunt bedrukken..niet echt afbeeldingen.

Laatst bewerkt:
ik heb deze JPG foto gemaild naar een tshirt bedrukker en ik krijg dit antwoord terug:

"Dus het zou moeten omgezet worden in .ai, .eps of een vectoriële pdf. Kan je ons dat bestand bezorgen?"

pff, dat kan ik allemaal niet hoor....

want ja, had gevraagd alle witte achtergrond transparant te maken, om het zo op een licht grijze tshirt te kunnen bedrukken.
@Chickenlal kan jij dat, aan de hand van deze:

en wat zou de prijs zijn?

ik heb deze JPG foto gemaild naar een tshirt bedrukker en ik krijg dit antwoord terug:

"Dus het zou moeten omgezet worden in .ai, .eps of een vectoriële pdf. Kan je ons dat bestand bezorgen?"

pff, dat kan ik allemaal niet hoor....

want ja, had gevraagd alle witte achtergrond transparant te maken, om het zo op een licht grijze tshirt te kunnen bedrukken.
@Chickenlal kan jij dat, aan de hand van deze:

en wat zou de prijs zijn?

Ik zou dat kunnen.

Maar gaat wel wat kosten voor een Trump aanhanger

Moet inderdaad wel eerst een vector van gemaakt worden.

Of toch op zen minst de achtergrond verwijderen, de rest van de afbeelding is mss nog net van voldoende kwaliteit om te drukken op een T-shirt

Iemand een idee waar ik een goedkope spiegel kan vinden van 39cm hoog (en 30cm breed, maar dat steekt minder nipt).
Ik vind nergens eentje van 39 hoog en dat zou dus mooi tussen de reeds bestaande haakjes passen (spiegel die er nu hangt is versleten. Weet ook niet waar vorige eigenaars deze gekocht hadden).

Iemand een idee waar ik een goedkope spiegel kan vinden van 39cm hoog (en 30cm breed, maar dat steekt minder nipt).
Ik vind nergens eentje van 39 hoog en dat zou dus mooi tussen de reeds bestaande haakjes passen (spiegel die er nu hangt is versleten. Weet ook niet waar vorige eigenaars deze gekocht hadden).

Terug
Bovenaan