Waar kan ik dit kopen?

Iemand die weet waar ik een kalenderblokje van "de druivelaar" kan vinden?
Ik ben al op verschillende plaatsen geweest waar ze die vroeger verkochten, maar nu hebben ze die ineens niet meer....

Iemand die weet waar ik een kalenderblokje van "de druivelaar" kan vinden?
Ik ben al op verschillende plaatsen geweest waar ze die vroeger verkochten, maar nu hebben ze die ineens niet meer....

Iemand die weet of je winterbanden ook kan huren?
Wij gaan al enkele jaren op wintersport met gezinswagen 1 die dus wel winterbanden heeft. Ondertussen heeft die wagen ook wel al een zekere leeftijd en zouden we met mijn camionette (dubbele cabine) Peugeot Expert willen gaan. Deze heeft echter 4 seizoensbanden die niet goedgekeurd zijn voor in duitsland/oostenrijk te rijden. De aankoop van winterbanden (plus het altijd wisselen) zie ik wat tegenop voor hetgeen de wagen gebruikt wordt hier in belgie.

Bestaat er zo een service dat je winterbanden kan huren?

Bestaat er zo een service dat je winterbanden kan huren?

Google is je vriend.

Verhuur winterbanden

Rijdt u in de winter niet vaak met uw auto? En heeft u winterbanden bijvoorbeeld alleen nodig voor een wintersportvakantie? Dan is het huren van winterbanden een goed alternatief. Deze kan u bij ons huren.

Prijs voor 10 dagen vanaf 220 euro inclusief montage van de winterbanden het terug monteren en bewaren van uw zomerbanden huurprijs van 4 winterbanden en BTW.

Ik ben op zoek naar iets om m'n bureau (Ikea Alex kastjes met een Lagkapten bureaublad) te verhogen. De 73cm die hij nu is, is me te laag.

Ik heb deze poten bvb gevonden, maar ik zou liever iets gelijkaardig hebben om tussen de Alex en Lagkapten te doen, zodat ik daar een extra plel heb om wat papieren tussen te leggen of zo.

Dus ik ben op zoek naar iets zoals bovenstaande, maar dat zowel onder- als bovenaan kan vastgeschroefd worden.

Iemand hier die al eens die magnetische neus strips heeft geprobeerd? Werkt dit echt? Ondervinden jullie hier een voordeel van?
Zoja, waar gekocht?

Ik ben op zoek naar iets om m'n bureau (Ikea Alex kastjes met een Lagkapten bureaublad) te verhogen. De 73cm die hij nu is, is me te laag.

Ik heb deze poten bvb gevonden, maar ik zou liever iets gelijkaardig hebben om tussen de Alex en Lagkapten te doen, zodat ik daar een extra plel heb om wat papieren tussen te leggen of zo.

Dus ik ben op zoek naar iets zoals bovenstaande, maar dat zowel onder- als bovenaan kan vastgeschroefd worden.
Veel meubelpoten die je in de DHZ kan vinden hebben onderaan een schroefverbinding om stelpootjes in te draaien. Als je houtdraadpennen in je kast kan schroeven kan je die daarmee vastmaken.
Als dat niet goed lukt kan je altijd een goeie dot hightack lijm gebruiken.

dit dus, enig idee waar je dit makkelijk kan kopen, zonder al te veel verzending, zoals hierboven?

maar heb je het omgekeerde niet nodig als je op reis gaat? of is het om een toestel hier te gebruiken?

dit dus, enig idee waar je dit makkelijk kan kopen, zonder al te veel verzending, zoals hierboven?
Die '110V to 220V' is wel zeer misleidend en gevaarlijk. Dat ding is gewoon een adapter dat ervoor zorgt dat je de stekker van een USA toestel fysiek in een EU stopcontact gepropt krijgt, maar de spanning blijft hetzelfde.
Als uw USA toestel niet tegen onze hogere spanning kan zal het snel de geest geven, al dan niet met vonken erbij.
Kijk op het toestel of het 230V aankan. Dat is meestal wel het geval met electronica, maar pas op met dingen met een motor of verwarmingselementen in.

En zoals RealFlub zei is dit voor USA toestellen in Europa te gebruiken. Je hebt het omgekeerde nodig als je EU toestellen in Amerika wil gebruiken.

ik heb een toestel gekocht in Thailand, dat ik hier in EU (belgie) wens te gebruiken.

dus dat is ook een 220 volt daar.

Dus hetgeen van RealFub zal zeker voor geen gevaarlijke situaties zorgen dan?

ik heb een toestel gekocht in Thailand, dat ik hier in EU (belgie) wens te gebruiken.

Ik zelf heb deze daarvoor gebruikt:
Jouw toestel heeft stekker type A (of B, afhankelijk hoeveel "pinnen" het heeft. 2 = type A, aardingspin erbij (3) = type B).
Deze voelt ook degelijker aan dan diegene die je hierboven linkte, die heb ik ook gebruikt eerst.

Als het toestel voor 220V gemaakt is zullen alle 3 hierboven gelinkte artikels (incl. het jouwe) werken qua spanning.

Maar 515's artikel ziet er inderdaad degelijker uit, is het universeel, en is voorzien van aarding. Ik zou dit nemen.

Of aarding nodig is hangt af van jouw toestel - zit er een aardingspin in de stekker? (= is er een 3e pin?)
Indien ja heeft jouw adapter ook aarding nodig in principe. Mogelijks kan je de andere adapters wel gebruiken maar dan zweeft de aardingspin van de stekker in de lucht en heeft het natuurlijk geen enkel effect om aardingsfouten af te leiden.
Indien nee is aarding in de adapter niet nodig voor dit toestel. Maar als je dan morgen een ander toestel koopt in thailand waar wel aarding op zit moet je weer opnieuw op zoek.

Foto van de stekker en label ivm voltage en stroomsterkte? Indien het toestel nooit meer terug mee moet naar Thailand en het is enkel de fysische stekker die aangepast moet worden -> gewoon afknippen en een Europese opzetten.

Die '110V to 220V' is wel zeer misleidend en gevaarlijk. Dat ding is gewoon een adapter dat ervoor zorgt dat je de stekker van een USA toestel fysiek in een EU stopcontact gepropt krijgt, maar de spanning blijft hetzelfde.
Als uw USA toestel niet tegen onze hogere spanning kan zal het snel de geest geven, al dan niet met vonken erbij.
Kijk op het toestel of het 230V aankan. Dat is meestal wel het geval met electronica, maar pas op met dingen met een motor of verwarmingselementen in.

En zoals RealFlub zei is dit voor USA toestellen in Europa te gebruiken. Je hebt het omgekeerde nodig als je EU toestellen in Amerika wil gebruiken.
Ik had ooit een PC van de USA hier staan dewelke alleen 110 V aankon. Maar op een dag was ik vergeten de spanning correct in te schakelen. Die PC is toen gewoon letterlijk ontploft met een "big bang" knal.

Daarvoor heb je zoiets nodig (dat ook de spanning aldus aanpast)

Uit eigen ervaring. Uw toestel ontploft gewoon met één grote knal en is volledig naar de kloten.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan