Waar kan ik dit kopen?

Ik had ooit een PC van de USA hier staan. Maar op een dag was ik vergeten de spanning correct in te schakelen. Die PC is toen gewoon letterlijk ontploft.

Daarvoor heb je zoiets nodig
Laptops zijn normaal gezien wel voorzien voor zowel 110 als 220V, die spanning moet sowieso omgevormd worden om intern te gebruiken en aangezien een laptop net bedoelt is om overal mee te nemen zijn die omvormers voorzien op zulke situaties.

Een echte bak PC neemt men natuurlijk gewoonlijk niet mee op reis :). Doe je dit toch kan je ook een andere PC voeding steken ipv zo'n omvormer te kopen. Zo'n omvormer kan je dan wel voor álle toestellen gebruiken.

Geen idee of ik het hier juist post.
Maar ik ben op zoek naar een goedkope/veilige oplossing voor volgend probleem.
Ik heb recent ons tuinhuis omgebouwd als mijn sport cave maar deze staat dus los van ons huis. Het gebeurd wel eens dat mijn vrouw niet thuis is en dat ik dus aan het sporten was in de garage terwijl de dochter boven lag te slapen. Als er een probleempje was kon ze dus roepen en was ik rap ter plaatse.
Nu zou ik in bovenstaande situaties wel in het tuinhuis willen gaan sporten terwijl de dochter ligt te slapen. Fysiek is dit maar een 15-20 meter maar je moet ervoor buiten, ander gebouw,...

Ik dacht eerst zelf aan een babyfoon die via de wifi werkt om haar in da gaten te kunnen houden maar blijkbaar zijn die dingen nogal slecht beveiligd?
Misschien hebben sommige hier andere oplossingen?

Ik heb recent ons tuinhuis omgebouwd als mijn sport cave maar deze staat dus los van ons huis. Het gebeurd wel eens dat mijn vrouw niet thuis is en dat ik dus aan het sporten was in de garage terwijl de dochter boven lag te slapen. Als er een probleempje was kon ze dus roepen en was ik rap ter plaatse.
Nu zou ik in bovenstaande situaties wel in het tuinhuis willen gaan sporten terwijl de dochter ligt te slapen. Fysiek is dit maar een 15-20 meter maar je moet ervoor buiten, ander gebouw,...

Ik dacht eerst zelf aan een babyfoon die via de wifi werkt om haar in da gaten te kunnen houden maar blijkbaar zijn die dingen nogal slecht beveiligd?
Babyfoon 3G app op iPad/iPhone? Werkt zoals een babyfoon maar zonder de grotr kosten.

Wij hadden zelf vroeger deze babyfoon:

Werkt uitstekend, heb je geen Wifi/Bluetooth voor nodig, ruim bereik en goedkoop. Onze eerste gedachte vroeger was "oei, dan kunnen we ons kindje wel niet zien". Uiteindelijk datzelfde toestel gebruikt voor 2 kindjes gedurende een jaar of 4-5, mijn zus gebruikt het nu zelf voor haar 1-jarig kind. Uiteindelijk is video nodig hebben voor baby's/jonge kinderen onbestaand.

Ik heb zonet mijn Samsung A33 laten vallen en zal op zoek moeten gaan naar een vervangscherm. Ik heb nog nooit een scherm moeten vervangen en weet niet goed bij welke sites/merken ik moet zijn om ietwat degelijke kwaliteit te krijgen. Heeft iemand aanraders qua vervangonderdelen voor Samsung-gsms?

Ik zou het onderstaande schilderij graag willen kopen, maar als ik dat bestel op Canvas gaat het er dan ook zo uitzien?
Het lijkt precies meer een olieverfwerk te zijn, maar dat kan je (bij mijn weten) niet zomaar bestellen voor een gegeven schilderij?

il_1588xN.4611437546_8ggk.jpg

Ik zou het onderstaande schilderij graag willen kopen, maar als ik dat bestel op Canvas gaat het er dan ook zo uitzien?
Het lijkt precies meer een olieverfwerk te zijn, maar dat kan je (bij mijn weten) niet zomaar bestellen voor een gegeven schilderij?

il_1588xN.4611437546_8ggk.jpg

Altijd gevaarlijk om een schilderij online te bestellen. Ik heb zo ooit ook eens op het punt gestaan één te bestellen van een website die zeer betrouwbaar leek, maar na wat meer research bleek hetzelfde schilderij op Temu te koop te staan voor een habbekrats. Gedropshipte brol uit China dus.

Check dus zeker de reviews, en vooral de slechte aangezien de goede bij dit soort websites meestal fake zijn.

Heb op zolder nog een grote Caravaggio (Madonna di Loreto) en nog grotere William Turner (The Fighting Temeraire) liggen via kunstkopie.nl. Die mag ik van mijn vrouw niet meer ophangen, maar die Caravaggio prijkte vroeger wel op mijn appartement boven mijn zetel in een fraaie kader.

De Trump MAGA T1 phone. zou die naar europa komen?
ik lees iets van een 170 euro, lijkt me wel een mooie prijs.

En zou die op android draaien?

"Volgens diezelfde experts heeft de T1 Phone ook verdacht veel weg van de Revvl 7 Pro 5G, een smartphone die gemaakt wordt door het Chinese Wingtech. Het toestel staat te koop op Amazon voor 169 dollar (144 euro). De T1 wordt aangeboden voor 499 dollar."

Veel plezier er mee!

Heb op zolder nog een grote Caravaggio (Madonna di Loreto) en nog grotere William Turner (The Fighting Temeraire) liggen via kunstkopie.nl. Die mag ik van mijn vrouw niet meer ophangen, maar die Caravaggio prijkte vroeger wel op mijn appartement boven mijn zetel in een fraaie kader.
Bizar, ik had ook een schilderij van een boot dat ik niet meer mag ophangen

NH-86494-KN.jpg

Weet er iemand waar ik de Dreo Smart Tower Fan 519S kan kopen ?
Ik vind hem enkel terug bij Amazon maar ze sturen niet op naar Belgie.

Of weet er iemand een ander alternatief van tower fan die goed is ?

ik wil als "ludiek cadeau" sokken laten bedrukken met een foto van een huisdier.
iemand die daar een goede site voor kent? google geeft veel resultaten maar de meeste krijgen maar povere reviews

ik wil als "ludiek cadeau" sokken laten bedrukken met een foto van een huisdier.
iemand die daar een goede site voor kent? google geeft veel resultaten maar de meeste krijgen maar povere reviews
Iedereenblij.nl
Zelf vorig jaar eens gebruikt en nu de trotse bezitter van een hawaihemd met de koppen van onze katten op.

Weet iemand waar je dit kan kopen?
Ridgeflor betonnen bloembakken, middel maat.

Tot voor kort te verkrijgen in de gamma, nu helemaal het alleenrecht voor Holland blijkbaar, met verzending tot in de 200 euro...

Ge kunt het ook zien bij bol. Prijs 130 euro ofzo voor 3,wat al heel duur is, dan switcht ge van bol Holland naar bol België, hoppa 200 euro voor t zelfde

Ik ga geen 200 euro voor 3 bloembakskes betalen ze, in de gamma, nu uit assortiment was het 12 - 13 euro per stuk...
Gangsters

Deze rekent € 15 verzending als ik snel even een adres in België kies.
sddefault.jpg

Even mijn eigen post uit het oog verloren, ik krijg geen notifications wanneer iemand mij quote, my bad

Thx man, bij thuiskomst meteen eens proberen te bestellen!!!

Ze leveren toch niet naar BE, had mailtje gestuurd :(

Helaas geen transport naar Belgie

Is voor ons niet rendabel. Het is een product van de leverancier Gardenlux. Kijk even op de site voor de dicht bij zijnde dealer bij jou in de buurt

Terug
Bovenaan