Waar kan ik dit kopen?

elders al eens gevraagd, waar zou ik kunnen vinden:

Legerparcours voor vrijgezellenfeest​

Ene in Holland

Ene in Geel

Waar vind ik vervangstukjes voor jasritsen?

Meer bepaald het ijzeren/stoffen/leren stukje dat aan de rits vasthangt waaraan je trekt om deze open te doen.

Ik weet zelfs niet hoe dit stukje zou heten dus leveren mijn zoekresultaten niets nuttig op.

/EDIT: Kheb het toevallig zelf gevonden: zipper slider :unsure:

Iemand die weet waar ik hier een oplader voor kan kopen. Is een oud Canon fototoestel.

Bijlagen

• 9AF8F6AA-75A1-40AC-88DF-6ED882E57A14.jpeg
    9AF8F6AA-75A1-40AC-88DF-6ED882E57A14.jpeg
    682,5 KB · Weergaven: 13
Iemand een idee in welke supermarkt je jell-o met kersensmaak kan kopen?

Het is voor een recept dus zoek echt het merk Jell O. Online is het uitverkocht if veel te duur

Iemand een idee in welke supermarkt je jell-o met kersensmaak kan kopen?

Het is voor een recept dus zoek echt het merk Jell O. Online is het uitverkocht if veel te duur
Soms in de Produits du Monde rayon van Auchan, maar online vind ik ze toch voor onder de €3 voor een pakje.

Iemand die me een haar- en baardtrimmer kan aanbevelen? Ik moet eindelijk de duimen leggen tegen mijn wijkende haarlijn en de corona-coupe weer in het leven roepen, maar ditmaal permanent.

Iemand die me een haar- en baardtrimmer kan aanbevelen? Ik moet eindelijk de duimen leggen tegen mijn wijkende haarlijn en de corona-coupe weer in het leven roepen, maar ditmaal permanent.
na enkele jaren babyblissen enzo te hebben gehad eens geinvesteerd in nen deftige Phillips en toch wel content van , maar als het voor het leven is dan koop je een wahl met stroomkabel, wel wat onpraktisch als je het zelf wil doen.

na enkele jaren babyblissen enzo te hebben gehad eens geinvesteerd in nen deftige Phillips en toch wel content van , maar als het voor het leven is dan koop je een wahl met stroomkabel, wel wat onpraktisch als je het zelf wil doen.
Die zijn er precies ook zonder kabel nu.

Iemand die weet waar je pasta kan kopen in bepaalde letters? Dus geen doos alfabet maar dat je specifiek kan zeggen welke letters je wilt.

Een Philips all-in-one toestel hier (zo met kammen voor haar, baard, lijf, neus, ...) en ben daar zeer tevreden van. Elke paar weken scheert mijn vrouw mijn haar en elke 2 dagen (of soms langer als ik te lui ben) trim ik mijn baard.

Ik zoek een drinkfles (min. 500ml, liefst rond de 700-800ml). Idealiter metaal en geïsoleerd. En belangrijk punt: een soort beschermhoes of dergelijke. Je moet zo een metalen fles maar 1x laten vallen en je kan het al vlaggen hebben... zo jammer.

Weet iemand een merk die dit aanbiedt?

Ik heb deze fles maar in een ander kleur. https://www.kambukka.be/collections/water-bottle/products/elton-insulated-750-ml-stainless-steel
Wel tevreden van, en is een Belgisch merk. Ik zie dat de AS Adventure wel nog de fles in mijn kleurstelling heeft momenteel.
https://www.asadventure.com/nl/p/kambukka-elton-insulated-750ml-2K22C90030.html?colour=4246

En als beschermhoes dan iets standaard nemen ofzo? Als ik vlug even google vind ik dit geïsoleerde tasje terug van de Decathlon.
https://www.decathlon.be/nl/p/isola...kA-xno1qvpuQGvjquahoCVLcQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Geen idee of het past.

Ik zie bij Hydroflask dat ze ook metalen geïsoleerde flessen verkopen in verschillende maten en ook hun eigen draagzakje.

Klean Kanteen verkoopt ook zoiets, maar eigen draagzakje wel niet gevonden op hun website.

Het hangt allemaal wat af van welke soort drinkdop je wilt hebben vermoed ik.

Laatst bewerkt:
Geen idee of dit de juiste plaats is om het te vragen maar ik ben op zoek naar het volgende:
Website of plaats waar ik in kleine oplagen T-shirt/hoodies/trainingsbroek/... met een goede kwaliteit kan laten bedrukken of borduren(?)
Op het internet vind ik veel dingen maar ik hoor graag eigen ervaringen.
Ontwerp zou ik zelf kunnen aanleveren als dat nodig is.

Geen idee of dit de juiste plaats is om het te vragen maar ik ben op zoek naar het volgende:
Website of plaats waar ik in kleine oplagen T-shirt/hoodies/trainingsbroek/... met een goede kwaliteit kan laten bedrukken of borduren(?)
Op het internet vind ik veel dingen maar ik hoor graag eigen ervaringen.
Ontwerp zou ik zelf kunnen aanleveren als dat nodig is.
Ik heb hier al eens 1 t-shirt laten printen en dat was prima in orde

Terug
Bovenaan