June
Active member
Leve de Verenigde Nederlanden! Laten we de Engelse vloot tot zinken brengen!

De eerste die zich spontaan aansluit!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leve de Verenigde Nederlanden! Laten we de Engelse vloot tot zinken brengen!

Als dat echt zo is, dan zullen we nooit overeen komen. Aan alle Nederlanders hier, waarom drinken jullie geen Duvelkes?Omdat ze in Nederland geen Duvelkes drinken
![]()
Dit is waarom Nederlanders en Belgen elkaar niet begrijpen
Wij zijn gierig, zij beleefd. Wij weten het altijd beter, zij zeggen soms ja als ze nee bedoelen. Belgen en Nederlanders zijn buren die dezelfde taal spreken...eenvandaag.avrotros.nl
Waarom zouden we die niet drinken?Als dat echt zo is, dan zullen we nooit overeen komen. Aan alle Nederlanders hier, waarom drinken jullie geen Duvelkes?
En mss nog belangrijker: Curryworst of frikandel?
Pffff, boooooriiiiing. Doe mij maar de Slag op de Kouwensteinsedijk.Nog niemand die de sluiting van de Schelde vermeld heeft?
![]()
Sluiting van de Schelde - Wikipedia
nl.wikipedia.org
De explosies waren gigantisch: "ghevende soo vreesselycken slach dat Hemel ende Aerde scheen te vergaen, oock mede in het water, dat het water over den Dyck vlooch, ende vulde het Fort van Calloo ende de Velden rondtomme, dat men daer tot de knien in het water stondt, ende alle vyer ende lonten uytbluste.
Een leuk stukje geschiedenis (dat onlangs ook verteld werd in Geschiedenis voor herbeginners) maar ik snap niet goed hoe dit zou moeten bijgedragen hebben tot de afkeur van Vlamingen tov Nederlanders.Pffff, boooooriiiiing. Doe mij maar de Slag op de Kouwensteinsedijk.
Michael Bay is er niks tegen. Niks zeg ik u!
Euhm is gewoon nog iets anders...Als dat echt zo is, dan zullen we nooit overeen komen. Aan alle Nederlanders hier, waarom drinken jullie geen Duvelkes?
Daar noemen ze dat zonder schaamte ´een lekker frikandelletje´ en krijgde er een kwak zoete mayo bij. Belachelijk.Als dat echt zo is, dan zullen we nooit overeen komen. Aan alle Nederlanders hier, waarom drinken jullie geen Duvelkes?