Geen ideeOw, is dat recent? Ik voeg het alvast toe aan de OP.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen ideeOw, is dat recent? Ik voeg het alvast toe aan de OP.

Ja, redelijk wat. Bestel er regelmatig.Iemand ervaring met https://www.outletgames.eu/ ?
Zou half februari moeten zijn nu.Vraagje: weet er iemand waar ik Adventure Tactics kan pre-orderen in Europa?
Volgens de uitgever zelf en op BGG komt dit 10 februari uit, maar ik vind het nergens buiten op Gamefound en Amerikaanse sites. Als ik op Crowdfinder check, dan zie ik dat het om een 'vooruitbestelling gaat voor oktober 2020'.
Iemand een idee?Ben al een tijdje op zoek naar iets dat ik solo kan spelen en niet zo heavy is als Gloomhaven of Mage Knight.
Super duur.Neverland - Brugge
Merci! Snel eentje bestellen dan!Zou half februari moeten zijn nu.

Yep, ik bestel daar zo goed als alles. Heel tevreden over en afhaalpunt op 5 min van mijn deurIemand ervaring met https://www.outletgames.eu/ ?

Nu nog met de douanekosten uit de UK?Misschien sticky van maken?
Trouwens als buitenlandse winkels ook mogen: www.chaoscards.co.uk, heel goede prijzen voor Pokémon.
Normaal gezien zijn er geen douanekosten op producten zoals cardgames, wel nog niet getest.Nu nog met de douanekosten uit de UK?
Altijd vriendelijk en behulpzaam, maar een deftige website zou nu wel mogen in 2021 toch?In Aalst, Hermelijn

't Spelgeweld is super. echt een winkel dat we nog misten in Roeselare.'t Spelgeweld
www.tspelgeweld.be
![]()
t Spelgeweld | Roeselare
t Spelgeweld, Roeselare. 3.355 vind-ik-leuks · 17 personen praten hierover · 41 waren hier. Spellen speciaalzaak in het West-Vlaamse Roeselare. We hebben een groot aanbod aan bordspellen,...www.facebook.com
In Roeselare. Gingen open vorig jaar in oktober, dus hebben wat tegenslag gehad met de verplichte sluiting van de 2e lockdown. Hebben zo hun webshop wat moeten rushen, maar ze zijn goed bezig. Uitgebreide winkel, veel aanbod, correcte prijzen (van de zaken die ik ken) en in normale omstandigheden is er een speelruimte achteraan de winkel.
) pagina: www.spelspelen.beHaha dat snap ik volledig. Ik hoop dat het waarborgprincipe hier een effect op heeft en ze er toch op gaan letten om er voorzichtig mee om te gaan. Maar ik hoop vooral zo mijn collectie te kunnen uitbreiden om zelf nieuwe games te ontdekken en hopelijk na de lockdown wat avonden te kunnen organiseren om ze uit te testen!Goed zot. No way dat ik mijn spellen uitleen. Wie weet in welke staat ik ze terugkrijg...
Ik word al onnozel als de bovenkant en de onderkant van de doos omgekeerd zitten tegenover elkaar.
.