Waar koop jij je bordspellen? Alle winkels vind je hier!

Vraagje: weet er iemand waar ik Adventure Tactics kan pre-orderen in Europa?

Volgens de uitgever zelf en op BGG komt dit 10 februari uit, maar ik vind het nergens buiten op Gamefound en Amerikaanse sites. Als ik op Crowdfinder check, dan zie ik dat het om een 'vooruitbestelling gaat voor oktober 2020'.

Iemand een idee? :thinking: Ben al een tijdje op zoek naar iets dat ik solo kan spelen en niet zo heavy is als Gloomhaven of Mage Knight.
Zou half februari moeten zijn nu.

Zou half februari moeten zijn nu.
Merci! Snel eentje bestellen dan! :)

Edit: als er trouwens nog iemand ergens een plaatsje weet waar ik de Dice Tower 2021 promo van Adventure Tactics kan bemachtigen dan ben ik u eeuwig dankbaar! (op Crowdfinder zit die vol) :giggle:

Laatst bewerkt:

In Roeselare. Gingen open vorig jaar in oktober, dus hebben wat tegenslag gehad met de verplichte sluiting van de 2e lockdown. Hebben zo hun webshop wat moeten rushen, maar ze zijn goed bezig. Uitgebreide winkel, veel aanbod, correcte prijzen (van de zaken die ik ken) en in normale omstandigheden is er een speelruimte achteraan de winkel.

Akkoord met de meningen over outletgames. Ook al geregeld bij besteld en altijd goed verlopen. Moet alleen wat geduld als je iets naar een afhaalpunt laat gaan, maar dat neem ik er graag bij.

In Roeselare. Gingen open vorig jaar in oktober, dus hebben wat tegenslag gehad met de verplichte sluiting van de 2e lockdown. Hebben zo hun webshop wat moeten rushen, maar ze zijn goed bezig. Uitgebreide winkel, veel aanbod, correcte prijzen (van de zaken die ik ken) en in normale omstandigheden is er een speelruimte achteraan de winkel.
't Spelgeweld is super. echt een winkel dat we nog misten in Roeselare.

Voor de geïnteresseerden zou ik graag een beetje schaamteloze zelfreclame willen maken. Ik ben sinds gisteren begonnen met het uitlenen/verkopen van nieuwe en tweedehands bordspellen.

Dit eerder gericht naar de "average" boardgamers en misschien minder voor doorgewinterde spelers zoals hier maar je weet maar nooit! De bedoeling erachter is dus eigenlijk dat je de optie hebt een spel te testen voor je het aankoopt en/of gewoon eens een avondje wil organiseren maar geen zin hebt om alles zelf aan te schaffen.

Het is eerder als hobby en tijdverdrijf in deze rustigere tijden maar bij deze ben ik benieuwd naar jullie feedback, dus enige tips of opmerkingen bekijk ik graag via pb!

Meer informatie vinden jullie dus op volgende (originele ;)) pagina: www.spelspelen.be

Goed zot. No way dat ik mijn spellen uitleen. Wie weet in welke staat ik ze terugkrijg...
Ik word al onnozel als de bovenkant en de onderkant van de doos omgekeerd zitten tegenover elkaar.

Goed zot. No way dat ik mijn spellen uitleen. Wie weet in welke staat ik ze terugkrijg...
Ik word al onnozel als de bovenkant en de onderkant van de doos omgekeerd zitten tegenover elkaar.
Haha dat snap ik volledig. Ik hoop dat het waarborgprincipe hier een effect op heeft en ze er toch op gaan letten om er voorzichtig mee om te gaan. Maar ik hoop vooral zo mijn collectie te kunnen uitbreiden om zelf nieuwe games te ontdekken en hopelijk na de lockdown wat avonden te kunnen organiseren om ze uit te testen!
In ieder geval staat er nog wat van men collectie niet op het uit te lenen assortiment :biglaugh:.

Terug
Bovenaan