Waar koop jij je bordspellen? Alle winkels vind je hier!

Thread nu pas ontdekt. Ik koop eigenlijk geen games meer buiten Spiel (goedkoop jaar geweest maw :eek2:).

Cfr. Oberonm:
Ow, is dat recent? Ik voeg het alvast toe aan de OP.
Nee hoor, bestaan al dik 15 jaar. Inderdaad heel erg vriendelijke mannen, maar wel wat duur. Added benefit is dat de frituur ernaast komt leveren in de playroom :p.
 
Goed zot. No way dat ik mijn spellen uitleen. Wie weet in welke staat ik ze terugkrijg...
Ik word al onnozel als de bovenkant en de onderkant van de doos omgekeerd zitten tegenover elkaar.

I feel your pain, gisteren een doos in mijn kast zien staan en waar boven- en onderkant niet overeen kwamen. o_O Meteen rechtgezet!
 
Thread nu pas ontdekt. Ik koop eigenlijk geen games meer buiten Spiel (goedkoop jaar geweest maw :eek2:).

Cfr. Oberonm:

Nee hoor, bestaan al dik 15 jaar. Inderdaad heel erg vriendelijke mannen, maar wel wat duur. Added benefit is dat de frituur ernaast komt leveren in de playroom :p.
Ja dat Oberonn al lang bestaat, weet ik. Maar ze hebben nog niet zo lang een webshop.
 
De Speelplekke in Poperinge is nog een spellenwinkel en in Gent is er ook nog De Spelgezel. Plus ook nog een Outpost.
 
De Speelplekke in Poperinge is nog een spellenwinkel en in Gent is er ook nog De Spelgezel. Plus ook nog een Outpost.
Spelgezel staat er al sinds het begin in. Outpost zet ik er bewust niet in. Die zetten u af terwijl ge erop staat te kijken.
Vooral bij Kickstarters vragen ze tientallen euro's meer dan de andere winkels.
 
Aition heb ik trouwens enkele dagen terug een goede ervaring mee gehad. Hadden Ultra Pro 9 pocket mappen op hun site (overal uitverkocht, daar ook). Opeens zie ik in stock staan, maar ook pre-order. Dus gebeld en gevraagd of ze die nu fysiek hebben of niet. Ze hebben ze en voila meteen gekocht en dag erna ofzo had ik 'm.

spellenboom.be is trouwens ook een winkel. Crappy interface, maar heb er eens Pokémon kaarten gekocht die nergens anders te vinden waren.

Trouwens gamemania.be verkoopt ook TCG hé. :)
 
Je hebt gelijk. Ik had daar over gelezen. Wat is de criterium om in de lijst te mogen komen?
Iedereen mag toegevoegd worden, maar het helpt natuurlijk als ze een website hebben. Ik kijk deze week om de suggesties hier toe te voegen.
(behalve Outpost dan)
 
Winkel in Tienen, geen ervaring mee. Eens op gebotst tijdens price search voor Stuffed Fables.
Boardgameprices.co.uk heel handig om spellen/prijzen te zoeken, staan heel wat belgische winkels mooi naast elkaar.
 
Zelf positieve ervaringen met De Spelgezel, Lotana en Crowdfinder. Ook met De Suprabazar, maar dat is niet echt een bordspelwinkel.

Heb ik bewust niet in de lijst gezet. Grootste zakzetter die er is.
Door hem is de Struikrover in Brugge gestopt.
Is trouwens meer een speelgoedwinkel ook.
Kan je hier wat meer context bij geven, ben wel benieuwd.
 
Zelf positieve ervaringen met De Spelgezel, Lotana en Crowdfinder. Ook met De Suprabazar, maar dat is niet echt een bordspelwinkel.


Kan je hier wat meer context bij geven, ben wel benieuwd.
Neverland is een dure winkel. Je had in Brugge ook de Struikrover met heel lage prijzen.
Neverland heeft meermaals geklaagd bij de uitgevers en toeleveranciers over die prijzen, waardoor de Struikrover nog moeilijk aan spellen geraakte.
 
Terug
Bovenaan