Waarom gaat dit forum nog beter worden dan ervoor?

kay-gell

Well-known member
Crowdfunder FE
Awel, vertel 't mij is hoe we de shit hier gaan rocken.

Mijn intake:

- dankzij de knappe en snelle actie van de mods staat dit forum zo snel op z'n poten. Dat helpt

- mensen die naar hier komen zijn extra committed

- nog 2 maand om reclame te maken dus er gaat veel volk komen

- de crowdfunding heeft het zo goed gedaan. Denk dat de meesten de "brotherhood" wel appreciëren

- post count, reps,... kunnen allemaal overgenomen worden

En ja 9livers/BeeGees zijn awesome!

Ik heb da
Amai ja. Laptop kan eindelijk de vuilnisbak in. Tapatalk kan ritueel verbrand verwijderd worden! 😍
Ik heb da nooit gebruikt eigenlijk. Gewoon te lui om nieuwe dingen te leren 🤣
Werken emojis van 't toetsenbord hier ook allemaal? En :unsure:

edit da zie ik dus als ik : unsure : typ

Ik vind het supercool dat als je op het topic klikt, je direct naar de eerste ongelezen post gaat.

Ik vind het supercool dat forums direct gemarkeerd zijn als gelezen als je ze effectief hebt gelezen.

Ik vind het supercool dat 'markeer als gelezen' nu gewoon een knopje is ipv een onnozel dropdownmenuutje.

Sorry, blijkbaar hebben al mijn forumergernissen te maken met gelezen/ongelezen 😂

De emoticons zijn super.
Er is een auto-save functionaliteit van berichten dat je typt.

En het forum werkt ook super snel! Ik hoop dat dit wel zo kan blijven deze super snelheid.
Ja, snelheid valt mij inderdaad ook wel op. En het is nog niet blijven hangen! :D

Bwa, ik ben wel meer fan van de oude smilies. Die nieuwe, zoals dat lachende mannetje met traantjes, ziet er zo debiel uit in mijn ogen. Té afgelikt naar mijn zin. Geef mij maar de oude unsure, woohoo, rofl, sop smilies.

De smilies moeten vooral een zekere eenheid in stijl vertonen. Geen mix van oude en nieuwe, maar een keuze maken tussen de twee.
En aangezien de unsure de allerbeste smiley ooit is in de geschiedenis van smilies wereldwijd moeten we daar dus ook geen discussie over voeren.

Dat terzijde mogen er eventueel wel wat extra smilies in de oude stijl bijkomen om mijn EMOTIES te EXPRESSEN.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik sluit me aan bij de twee heren boven me: oude smilies ftw!

Quasi overal mis ik de unsure smiley, ik moet Zuckerberg eens mailen om die in Messenger en Whatsapp te krijgen.

Het gaat nog toffer worden hier aangezien ik de ambitie heb om na 6 jaar een prentje te kiezen bij mijn naam.
Al ga ik nog ff moeten nadenken wat ik zal gebruiken.

Het gaat nog toffer worden hier aangezien ik de ambitie heb om na 6 jaar een prentje te kiezen bij mijn naam.
Al ga ik nog ff moeten nadenken wat ik zal gebruiken.
Wel ik heb dat ook gedaan, ik vond het 1 van de betere ervaringen van mijn week.

Terug
Bovenaan