Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanaf de 3de (dacht ik) is het in kleur.Domme vraag misschien, maar blijft het zwart/wit? heb nog maar even de 1e ep opgezet.
Jep!Vanaf de 3de (dacht ik) is het in kleur.

SuuuureEpisode 5 is terug meer sitcom dan de vorige. De serie kabeld rustig verder![]()

Vision is en blijft een robot, en het enige dat hij ontbreekt om terug 'te leven' is de Mind-stone. Laat dat nu net de stone zijn waarvan Wanda haar krachten heeft... Ik vermoed gewoon dat Wanda haar krachten gebruikt om de steen te 'vervangen', en werkt dit enkel binnenin die 'bubbel'. Vandaar dat ze vorige aflevering duidelijk zei dat ze nergens anders naar toe konden.Ik moet wel zeggen, ik hoop niet dat ze Vision binnen de MCU gaan terugbrengen met de uitleg "Ah ja, Wanda kan ook de doden terug tot leven brengen.", dat zou nogal vrij gemakkelijk zijn qua uitleg. En aangezien ze Visions lichaam blijkbaar gestolen heeft (was ook een vrij bruut beeld om Vision op die camera beelden in stukken te zien liggen) heb ik wel wat schrik dat ze daar naartoe gaan werken.
did she just re-cast Pietro?
Dat betwijfel ik sterk. Dit moet echt wel met reden zijn. Voor wat fan-pleasing hoef je geen stunt uit te halen als dit.Dat hij quicksilver speelde in X-Men (en dat hier ook doet) lijkt me gewoon fan-pleasing en materie om online veel discussie op te wekken. Dat de echte MCU-Pietro hier niet meedoet lijkt me verder te benadrukken dat Wanda helemaal geen doden tot leven kan brengen.
Why not? Marvel doet al jaren aan serieuze fan-pleasing op grote schaal. En het is een manier om een heleboel kijkers (incl. grote fans) op het verkeerde been te zetten. Het lijkt me ook gewoon iets te 'basic' voor een meta-serie als deze.Dat betwijfel ik sterk. Dit moet echt wel met reden zijn. Voor wat fan-pleasing hoef je geen stunt uit te halen als dit.

Kunt ge openen, is enkel maar wat speculatie.Is dat een spoiler voor nog-niet-uitgezonden stuff of kunt ge dit openen als ge bij zijt?
The plot thickens!"She recast Pietro", damn! Gaat Wanda op het einde er voor zorgen dat de mutants geïntroduceerd worden? En de aerospace engineer ... zou dat iemand van de Fantastic Four kunnen zijn??

Dat zou er wel serieus over zijnCameo van Chris Evans als human torch? Zou compleet absurd zijn, maar parallel universes are a thing