WandaVision

Dat zou er wel serieus over zijn 🥲
Ik denk ook niet direct dat we dat gaan te zien krijgen, maar aangezien
parallelle universums/tijdlijnen al canon zijn in het fox universum,
zou het wel een aannemelijke piste zijn, als het tenminste geen red herring is.

N.B. hoe zit het eigenlijk met spoilertags. Alles wat we hier discussiëren gaat over zaken die al uitgezonden zijn of speculatie, dus deze zijn eigenlijk niet nodig?

Toch ook al binnen Marvel?
Verduidelijking: ik verwees naar de 2 x-men trilogieën van fox waar andere acteurs dezelfde rol spelen, maar via days of future past wel gelinkt worden met alternatieve tijdlijn/universum als verklaring. Endgame maakt inderdaad ook gebruik van die deus ex machina, maar daar is het geen mechanisme om verschillende delen van de franchise te verbinden.

Ik vind speculatie in deze tijden ook wel spoiler-waardig. Speculatie is immers in 95% van de gevallen gebaseerd op geruchten op het internet ivm castings en dergelijke. En tot vorige vrijdag was Evan Peters zijn rol ook één van die "speculaties". En zie... Dus tbh lees ik die dingen liever niet en vind ik het goed dat dat in spoilerstags zit. Wat wel best gebeurt, is dat er een caption bij die spoilertags komt, waar mensen bij aangeven waarom dat iets in die spoilertags staat.

Dat was op 9lives altijd de regel: alles ivm speculaties, geruchten en gelekte plots van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn moesten in spoiler tags. Zaken die gebeurd zijn in afleveringen die uitgezonden zijn mogen vrij besproken worden in het desbetreffende topic.

Lijken mij perfecte regels om hier toe te passen maar het is wachten tot Razer de rules fixed.

Dat was op 9lives altijd de regel: alles ivm speculaties, geruchten en gelekte plots van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn moesten in spoiler tags. Zaken die gebeurd zijn in afleveringen die uitgezonden zijn mogen vrij besproken worden in het desbetreffende topic.

Lijken mij perfecte regels om hier toe te passen maar het is wachten tot Razer de rules fixed.
Nog toe te voegen: vermeldingen/referenties naar andere films en series die spoilers kunnen bevatten?

Waarom altijd maar één aflevering per week :cry:

En vooral: die 10 minuten aftiteling is er echt over. Elke week laat ik mij vangen en denk ik: "nog een goei kwartier, we gaan nog iets te weten komen"... 3 minuten later: end credits :(

Wat een aflevering alweer. De eerste 5 minuten had ik eventjes iets van "tgoh, precies ietskes minder" maar vanaf het moment dat het terug even naar SWORD gaat is de aflevering top tot het einde. Toch weer een paar "mindfucks" die ik niet had zien aankomen. Ik ben benieuwd hoe het het Pietro verhaal zal lopen, aangezien het nu duidelijk is dat het wel de Pietro uit de originele MCU tijdlijn is en niet die uit de Fox X-Men tijdlijn zoals we dachten. Plaatst toch wel enigszins een kleine stop op heel het multiversum gedeelte.

En het is toch ook verademend om eindelijk eens een serie te zien met echt goede special effects (al had The Mandalorian dat ook). Die zitten echt op filmniveau, nu is dat niet zo moeilijk met een gemiddeld budget van 25 miljoen dollar per aflevering.
unsure.gif

Welke Marcel films raden jullie aan om volledig mee te zijn met alle personages etc?
Het absolute minimum is Avengers Age of Ultron en Avengers Infinity War. Maar voor die films zou je eigenlijk alle andere ook moeten zien want anders ga je, vooral bij Infinity War, niet echt kunnen volgen.
unsure.gif

Laatst bewerkt:
Welke Marvel films raden jullie aan om volledig mee te zijn met alle personages etc?
Ik zou toch ook Avengers Endgame kijken voor die 5min dat Wanda in beeld is. Die twee scenes geven een goed beeld van hoe ze zich moet voelen in deze serie:
Haar vechtscene tegen Thanos blijft nog steeds m'n favoriet uit de film, en geeft toch al een startschot voor haar crazy-ness in deze serie.

Dus: Avengers Age of Ultron - Captain America Civil War - Avengers Infinity War - Avengers Endgame

Je kan ook gewoon 'Marvel Studios Legends' kijken op Disney+, dat zijn 2x 15-minuut-specials die zijn gemaakt als catch-up voor deze serie.

Amai, ze blijven gaan met deze serie..
Wat begon als een sitcom van 2 afleveringen is 4 episodes verder een volledige mindfuck 😂

Das echt zot. Eerste twee afleveringen waren best saai. Maar de laatste afleveringen zitten echt schitterrend in mekaar. Jammer dat het zo kort is...

De knapste Olsen-zus. Al helpt het natuurlijk als je er niet uitzien als een wandelend lijk zoals uw zussen
unsure.gif

Terug
Bovenaan