Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waren ze toen niet 10 jaar oud?De zussen zagen er ook goed uit voor hun wandelend lijk fase![]()

Als je het personage binnen de MCU bekijkt valt dat drama best nog mee, ik veronderstel dat je drama bedoeld als in dat ze vaak zeer fel en emotioneel reageert?Ik vind er nog steeds niet veel aan. Ik kijk al van in het begin omdat ik momenteel weinig anders vind om naar te kijken. Het feit dat het afleveringen zijn van een klein half uur helpt ook wel wat om het uit te zitten. Ik kan mij gewoon niet inleven in de personages. Ik heb zowel Wanda/Scarlet Witch als Vision altijd al 2 enorm fletse personages gevonden in het hele MCU (samen met The Winter Soldier en Falcon (ja idd)). Dat neemt niet weg dat ik het een kans wilde geven, maar ik blijf mij ergeren aan dat personage van Wanda en haar enorm overgedramatiseerd drama dat ze steeds weer verkoopt.
Dit zegt niets over de acteerprestaties van Elizabeth Olsen, ik vind op zich dat ze dat nog vrij goed doet. Maar dat personage... Djeezs!!
Zeker wel, het strookt idd met wat ze heeft meegemaakt. Maar dan nog vind ik niet echt datAls je het personage binnen de MCU bekijkt valt dat drama best nog mee, ik veronderstel dat je drama bedoeld als in dat ze vaak zeer fel en emotioneel reageert?
- Ouders gedood bij een raketinslag
- Op geëxperimenteerd worden
- Haar thuisland wordt vernietigd door Ultron
- Haar broer sterft
- Ze dood tientallen (honderden?) onschuldige mensen in Lagos (begin van Civil War)
- Moet eigenhandig de liefde van haar leven doden om deze nadien terug gebracht te zien worden om opnieuw te sterven wat haar actie waar ze Vision doodt teniet doet
Dan is een beetje drama toch wel toegestaan![]()
Ja maar van een goedaardig personage verwacht je niet dat die anderen in gevaar zal brengen voor zijn of haar eigen gewin, los van andere waarden en normen.Die "waarden en normen" zijn heel subjectief. Iron Man heeft andere waarden als Captain America bvb. Twee mensen die opgegroeid zijn in een volledig andere tijd en een volledig andere setting. Pak dan eens de setting waarin een Wanda opgegroeid is en dan verklaart dat ook allemaal een pak meer.
En bovendien vliegen bij alle mensen veel waarden en normen de deur uit na dergelijke psychologische trauma's.
Ja, daar kan ik inkomen. Maar er zou mss wel veel inner conflict plaatsvinden. Daar zie ik niks van terugkomen in Wanda. She doesn't care. Dus ofwel is dat inner conflict er wel, maar slagen de schrijvers er niet in om het te laten zien ofwel zie ik het gewoon niet. In het eerste geval is het gewoon bad writing, in het tweede... tjaIk ben een goed mens, maar als het op mijn gezin aankomt, kan alles en iedereen behalve hen de hoogste boom in. Zonder enige scrupules. En Wanda haar gezin is Vision op het moment van Endgame.
Ik lees dat vaak als commentaar op films, dat bepaalde zaken niet uitgelegd worden. Maar als een film zegt "ze zijn een koppel" dan is dat zo. Je ziet in Civil War al een connectie, en in het begin van Infinity War zijn ze samen op hotel. In films met zoveel personages kan je niet altijd elk plotpunt uitwerken, soms moet je aannames nemen.Ja, daar kan ik inkomen. Maar er zou mss wel veel inner conflict plaatsvinden. Daar zie ik niks van terugkomen in Wanda. She doesn't care. Dus ofwel is dat inner conflict er wel, maar slagen de schrijvers er niet in om het te laten zien ofwel zie ik het gewoon niet. In het eerste geval is het gewoon bad writing, in het tweede... tja![]()
Daar komt ook nog eens bij - en dat vind ik dan wel bad writing - die relatie tussen die twee is nooit zo goed uitgediept in de MCU. We moeten gewoon aanvaarden dat ze ongelofelijk verliefd zijn en een megadiepgaande band hebben. Als voor mij die band superuitgediept zou zijn in de voorgaande films dan zou ik mss wel makkelijker kunnen begrijpen waarom ze nu doet wat ze doet.
Gisteren naar de 6de aflevering gekeken. Ik was weer teleurgesteld. Ik begrijp hun motivatie niet, wetende wat ik weet. Ik heb het gevoel dat ik vooral veel moet veronderstellen en dan is het opnieuw bad writing (ik heb alle MCU films gezien, dus ik ge er niet van uit dat ik iets gemist heb).
Je gaat er momenteel ook van uit dat ze de volledige controle heeft over alles en iedereen. En oke, dat is hetgeen dat de eerste 6 afleveringen ons willen doen geloven. Maar er komen nog 3 afleveringen, en ik vind dat er al toch al genoeg hints zijn gedropt om te doen geloven dat er toch nog een 'higher power' is.Ja, daar kan ik inkomen. Maar er zou mss wel veel inner conflict plaatsvinden. Daar zie ik niks van terugkomen in Wanda. She doesn't care. Dus ofwel is dat inner conflict er wel, maar slagen de schrijvers er niet in om het te laten zien ofwel zie ik het gewoon niet. In het eerste geval is het gewoon bad writing, in het tweede... tja
Daar komt ook nog eens bij - en dat vind ik dan wel bad writing - die relatie tussen die twee is nooit zo goed uitgediept in de MCU. We moeten gewoon aanvaarden dat ze ongelofelijk verliefd zijn en een megadiepgaande band hebben. Als voor mij die band superuitgediept zou zijn in de voorgaande films dan zou ik mss wel makkelijker kunnen begrijpen waarom ze nu doet wat ze doet.
Gisteren naar de 6de aflevering gekeken. Ik was weer teleurgesteld. Ik begrijp hun motivatie niet, wetende wat ik weet. Ik heb het gevoel dat ik vooral veel moet veronderstellen en dan is het opnieuw bad writing (ik heb alle MCU films gezien, dus ik ge er niet van uit dat ik iets gemist heb).
Als een film dat zegt dan is dat idd zo en daar kan ik mee leven (alhoewel dat nog steeds een slecht geschreven of uitgewerkt personage kan zijn). Ik heb het moeilijker om te begrijpen dat dat zo is als het over emoties gaat. Ze hebben zo een diepgaande band en allesverterende liefde datIk lees dat vaak als commentaar op films, dat bepaalde zaken niet uitgelegd worden. Maar als een film zegt "ze zijn een koppel" dan is dat zo. Je ziet in Civil War al een connectie, en in het begin van Infinity War zijn ze samen op hotel. In films met zoveel personages kan je niet altijd elk plotpunt uitwerken, soms moet je aannames nemen.
Ik snap wel niet meteen je 2de alinea. Wat bedoel je met de motivatie niet begrijpen?
@KorrelZout: het kan idd een Higher Power zijn, maar als dat aan het eind duidelijk wordt, waar hebben we dan in godsnaam 6 afleveringen (en meer) zitten naar kijken?