Ja, gedaan met tent. Wat wil je weten?
Vraagje nog van de vrouw, hoe zit het met wc mogelijkheden onderweg?Ja, 20 jaar geleden. Met de tent en alles zelf gedragen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, gedaan met tent. Wat wil je weten?
Vraagje nog van de vrouw, hoe zit het met wc mogelijkheden onderweg?Ja, 20 jaar geleden. Met de tent en alles zelf gedragen![]()
De eerste paar dagen kom je af en toe wel eens een dorpje tegen dacht ik maar daarna is het enkel op de campsites/hotel/b&b als je niet in het wild kan gaan.Vraagje nog van de vrouw, hoe zit het met wc mogelijkheden onderweg?
Maar genoeg mogelijkheden om "achter een bosje" te gaan zeker?De eerste paar dagen kom je af en toe wel eens een dorpje tegen dacht ik maar daarna is het enkel op de campsites/hotel/b&b als je niet in het wild kan gaan.
Ik spreek ook wel over een 8-9 jaar geleden. Er kan dus wel wat veranderd zijn.
Genoeg bosjes meestal, buiten misschien op Rannoch Moor, dat is een grotendeels kale vlakte. Wel wat stalletjes soms voor uw kakske.Maar genoeg mogelijkheden om "achter een bosje" te gaan zeker?
De weerwolf wandeling in Flobecq vind ik een leuke: https://www.routen.be/weerwolf-wandelrouteIemand een suggestie voor een leuke namiddagwandeling met een baby in mijn nek regio Vlaamse Ardennen? Vorige week route in het muziekbos gedaan, en hebben ons te pletter geamuseerd.
Panoramaroute vanuit Ronse + treinstapper Ronse - Oudenaarde bijvoorbeeld?Aanraders voor een 2daagse id (Vlaamse) Ardennen? Gewoon een GR traject afstappen? Bv die van Oudenaarde naar Geraardsbergen.
Zou wel eventueel airbnb boeken, of anders bij AS Adventure iets huren van materiaal.
Hangt er vanaf of je tussen veel volk wil wandelen/fietsen of dat je tussen heel heel heel veel volk wil file-wandelen/fietsen.Is het nu al aangewezen om te gaan fietsen / wandelen tussen de bloesems in Limburg, of is het nog 2 weken te vroeg?

Heeft de organisatie in kwestie geen mensen aan wie je dit kan vragen?Even gebruik maken van dit topic, daar ik niet direct iets specifiekers vond.
Ik ga deze zomer op georganiseerde meerdaagse wandeltocht in Ladakh (Himalaya tussen de 4.000 en 6.000 hoogtemeters) en vroeg me af of iemand eventueel specifieke tips heeft qua kledij hiervoor (Google geeft op het eerste zicht dagtemperaturen tussen de 15-25°C aan)
Jawel hoor, maar leek me niet slecht om via een andere weg eventueel bijkomende tips te vinden.Heeft de organisatie in kwestie geen mensen aan wie je dit kan vragen?
Ik ga deze zomer op georganiseerde meerdaagse wandeltocht in Ladakh (Himalaya tussen de 4.000 en 6.000 hoogtemeters) en vroeg me af of iemand eventueel specifieke tips heeft qua kledij hiervoor (Google geeft op het eerste zicht dagtemperaturen tussen de 15-25°C aan)
In Ronse?Iemand een suggestie voor een leuke namiddagwandeling met een baby in mijn nek regio Vlaamse Ardennen? Vorige week route in het muziekbos gedaan, en hebben ons te pletter geamuseerd.
Ik kan daar routes vinden, maar als die mij wil begeleiden tijdens mijn fietstocht (hier links, hier rechts) zodat hij mij effectief volgt dankzij locatievoorziening, dan is die app betalend dacht ikOok nooit begrepen.
Ik gebruik al jaren https://ridewithgps.com (voor zowel fietsroute's als hikeroute's) en kan alles doen wat ik nodig heb zonder "premium" account.