Wat heb je vandaag gekocht?

Ne roze Senseo 😻

En dankzij een dik kwartier surfen ook nog eens 10 euro uitgespaard door 'm op Amazon france te kopen 💪
Hier kan je wat tijd (en geld) mee besparen :

Ne roze Senseo 😻

En dankzij een dik kwartier surfen ook nog eens 10 euro uitgespaard door 'm op Amazon france te kopen 💪
Om u de volgende keer wat tijd te besparen, zoek via Hagglezon de goedkoopste prijs van uw artikel op de Europese Amazon winkels.

Link: https://www.hagglezon.com/

Edit: @EvilTwin was me te snel af.

Net efkes gekeken maar zelf zoeken op de sites loont dus zeker want ik heb 'm nog goedkoper aangekocht (nieuw) dan hagglezon als goedkoopste aangeeft 😇

Eerste lading vaste planten gekocht. Mijn vrouw beweert dat de tuin al lang vol staat, maar ik ontken dat met kracht.

Eerste lading vaste planten gekocht. Mijn vrouw beweert dat de tuin al lang vol staat, maar ik ontken dat met kracht.
Hah, hier komt de partner ook elke week thuis met een nieuwe lading zaadjes om te planten. "Ik kon me weer niet inhouden". 😅

Maar ik klaag zeker niet, ik kijk er naar uit om ermee aan de slag te kunnen in de keuken.

Plant eigenlijk ook elk jaar, zowel binnen als buiten. Enige dat ik niet meer kan gebruiken is de kweektent.
Stond vroeger in onze badkamer voor de warmte voor men tomaten plant, maar sinds de komst van de kleine staat daar nu ne droogkast.
Zal dit jaar alles van eerste keer buiten doen. Vorig jaar toch heel mooi beginnen groeien onder de lamp. Buiten kwam hij dan wel helemaal tot zijn recht. Nu ga het eerste keer zijn dat ik ook zo vierkante bak gebruik voor sla, 3x3x3 van de action. Anders was het in zo kleine kweekbak buiten.
Niets leuker en beter dan vers uit de tuin. In onze familie kweken we allemaal, de een heeft al wa grotere tuin dan de andere ook. Ik moet het jammer genoeg doen met een niet al te grote terras, en moest je mij laten doen, stond vol me bakken en potten.

Plant eigenlijk ook elk jaar, zowel binnen als buiten. Enige dat ik niet meer kan gebruiken is de kweektent.
Stond vroeger in onze badkamer voor de warmte voor men tomaten plant, maar sinds de komst van de kleine staat daar nu ne droogkast.
Zal dit jaar alles van eerste keer buiten doen. Vorig jaar toch heel mooi beginnen groeien onder de lamp. Buiten kwam hij dan wel helemaal tot zijn recht. Nu ga het eerste keer zijn dat ik ook zo vierkante bak gebruik voor sla, 3x3x3 van de action. Anders was het in zo kleine kweekbak buiten.
Niets leuker en beter dan vers uit de tuin. In onze familie kweken we allemaal, de een heeft al wa grotere tuin dan de andere ook. Ik moet het jammer genoeg doen met een niet al te grote terras, en moest je mij laten doen, stond vol me bakken en potten.
Gewoon ter info: in deze threads passeren vaak handige tips, en daar zitten veel mensen met kennis van zaken die altijd wat advies kunnen geven. :)

Ik was op zoek naar de dunste tv-montagestandaard die ik kon vinden voor een 40" televisie: Vogels THIN 405

De prijs was hetzelfde bij Amazon als bij Coolblue, dus dan kies ik voor Coolblue omdat het toch iets lokaler voelt dan Jeff Bezos zijn zakken vullen.

Na lang twijfelen uiteindelijk een set .03 stoelen van Van Severen aangeschaft :love2:
43138289.jpg

genoeg wasproduct om 2 jaar verder te kunnen via de kortingen op bol.com
niettegenstaande dat ik nog een voorraad voor een jaar heb :unsure:
Loopt hier ook zo een thuis rond, die heeft zoveel wasproducten en voor vloeren etc. Vanaf ik mail krijg van bol dat zo ne actie is weet ik al hoe laat het is. Schat, ik ga da bestellen he, ik zeg al automatisch doe maar het is goedkoop. Wetende dat ze het toch besteld als ik zeg, we hebben er al genoeg.

genoeg wasproduct om 2 jaar verder te kunnen via de kortingen op bol.com
niettegenstaande dat ik nog een voorraad voor een jaar heb :unsure:

Loopt hier ook zo een thuis rond, die heeft zoveel wasproducten en voor vloeren etc. Vanaf ik mail krijg van bol dat zo ne actie is weet ik al hoe laat het is. Schat, ik ga da bestellen he, ik zeg al automatisch doe maar het is goedkoop. Wetende dat ze het toch besteld als ik zeg, we hebben er al genoeg.

"jama ja da's echt veel goedkoper zo!", gaan ook al lang niet meer in discussie over wasproduct..

Tegenargumenten als: nu niks kopen is nog goedkoper werken dan niet. Hoe vaak hier niet de 'discussie' over *insert random item uit random folder* 1+1 = winst versus 0+0 = meer winst want we hebben het eigenlijk niet nodig. Zelden win ik dat

als ik 5 euro bespaar door eenmaal per jaar zon gerief te kopen en er dan niet meer aan te hoeven denken is dat voldoende voor mij :p

Een roze sleeve & demper zodat ik niet meer met een blauwe elleboog eindig als ik boogschiet. Dat van die wasproducten herken ik. Iemand een zelfhulpgroep? 😟

Loungeset, vorig jaar geen gekocht omdat de vriendin veel binnen zat met haar zwangerschap.
Dees jaar dan eindelijk 1 gevonden.
164981190_437757770660392_2652369699948263563_n.jpg

1TB M.2 NVMe drive van Crucial voor 83euro op amazon.fr

Was al even de prijzen niet meer aan het volgen maar dat is precies wel serieus gezakt. :D

QLC is er bij gekomen, goedkoper door minder levensduur en lagere write speeds dan TLC (best voor read intensive workloads) maar het drukt de globale prijs op de markt.

Terug
Bovenaan