Wat heb je vandaag gekocht?

Nieuwe loopschoenen :) wel duidelijk te merken dat het de tijd van de goede voornemens is :p
Zelden zoveel casual en compleet fout geklede lopers aanwezig dan deze tijd van het jaar. Zonet 2 dames met allebei winterjas en van wat ik kon zien gewone wandelschoenen? Zien we volgende maand al niet meer lopen.

ot: bamboo sokken en bamboo boxers
bamboo is life

Kleren. Nog eens old school gaan winkelen in Gent wegens solden. Maar het was echt te zielig eigenlijk. Geen ofbtocj zeer weinig solden. En de courante laten leken er al uit te zijn. Dus weinig stock, of veel mensen zijn een maatje dikker geworden.

OH en monopoly koers. Because it can 😄

• Trendnet TC-P12C6AS patch paneel 0.5U
  • Linksys LGS116P-EU Unmanaged Gigabit Switch PoE+ 16-port
  • Flexibele buis 16mm met trekdraad - 50m
  • Tweevoudige Betonplug 16-20mm
  • 2 x Wastafelkraan Inbouw Brauer Black Edition S3 Coldstart
  • Niko Niko TV + UTP CAT6A module klauwbevestiging
  • 5x Niko 2X RJ45 STP CAT6A
  • 2x Niko tweevoudige luidsprekeraansluiting
  • Preflex met luidsprekerkabel 2 x 2,5 - rol 50m
  • Chancha Vía Circuito - Amansara LP

CD/DVD usb lezer/brander. Kan ik al mijn demo cd's (10tallen) van PC Gameplay eens terug opstarten. Waar is de tijd

Zelden zoveel casual en compleet fout geklede lopers aanwezig dan deze tijd van het jaar. Zonet 2 dames met allebei winterjas en van wat ik kon zien gewone wandelschoenen? Zien we volgende maand al niet meer lopen.

bamboo is life

Mij zal het minder zijn, shinsplints beginnen terug te komen. En dat suckt want heb daar al last van gehad. De laatste maanden veel gelopen zonder problemen en wou nu stilletjes nog wat meer lopen dus koop voor de zekerheid Stox sokken. Hetzelfde gelopen als anders en nu begint het ineens, net nu ik die sokken heb. Wtf.

Wahoo Kickr Core! Eindelijk de overstap naar direct drive fietstrainer gemaakt.
En wat een verschil 😍

Mij zal het minder zijn, shinsplints beginnen terug te komen. En dat suckt want heb daar al last van gehad. De laatste maanden veel gelopen zonder problemen en wou nu stilletjes nog wat meer lopen dus koop voor de zekerheid Stox sokken. Hetzelfde gelopen als anders en nu begint het ineens, net nu ik die sokken heb. Wtf.
Die bamboo sokken zijn niet voor te lopen ze, da's puur omdat ik voor het minste zweet dat die enorm goed zijn😅
Al eens van schoeisel gewisseld? Ik heb er altijd wel een 3tal in rotatie(lang, snelheid en korte loopjes). Hier ist vooral rechterwreef dat van tijd opspeelt, met deze solden misschien toch nog's langs runner's lab gaan.

Die bamboo sokken zijn niet voor te lopen ze, da's puur omdat ik voor het minste zweet dat die enorm goed zijn😅
Al eens van schoeisel gewisseld? Ik heb er altijd wel een 3tal in rotatie(lang, snelheid en korte loopjes). Hier ist vooral rechterwreef dat van tijd opspeelt, met deze solden misschien toch nog's langs runner's lab gaan.
Ja het zijn eigenlijk zo goed als nieuwe schoenen. Enfin pak 150km en bij runners lab gehaald.
En echt niks last mee gehad en nu ineens weer 🤷‍♂️

bamboo is life

Nog nooit van gehoord, helpt dat echt goed?
Mijn voeten zweten ook voor het minste, zelfs als ik gewoon in de zetel zit.

Nog nooit van gehoord, helpt dat echt goed?

Tis zeker geen wondermiddel en ze zijn een pak fragieler dan standaard katoen sokken, maar in de zomer zijn ze voor mij echt wel demoeite.
Beste die ik heb zijn lampox(via amazon.de) 2017 een 12tal paar gekocht en denk max 2 paar waar er nog geen gaten in zitten... maar ik ben er nog altijd super content van! In begin ook wel wat onderschat hoe fragiel ze wel zijn en beter teennagels wat strakker onderhouden dan normaal.

De Eufy 11s robotstofzuiger. Stond afgeprijsd op Amazon en was al aan het twijfelen tussen een robot of toch een gewone. Aangezien ik hoop volgende maand in een appartement te gaan wonen. Ben benieuwd hoe het zal werken. Ik hoop vrij goed, indien ik wekelijks ook nog dweil en eventueel om de maand de hoekjes eens langs zal gaan met een kruimeldief.

Zijt ge al eens naar bv Runners Lab geweest om eens te testen welk type schoenen het best passen bij uw manier van lopen?

nieuwe hoes voor over de motor want die van kawasaki is op een paar maand al naar de knoppen.
cobrra nemo 2 en transmissieolie voor automatische smering van mijn ketting.

epoxyhars en borstels
kit voor de 3d printer: capricorn ptfe slang, veren en vervanging voor extruder

Terug
Bovenaan