Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt interessant, is dat gewoon uw “domme lamp” in een “slimme stekker” steken en je kan die op afstand in-en uitschakelen?een aantal smartstekkers: remote lichten aandoen en stroomverbruik meten van bepaalde apparaten.
Klinkt interessant, is dat gewoon uw “domme lamp” in een “slimme stekker” steken en je kan die op afstand in-en uitschakelen?
Kan je uw lamp dan nog manueel inschakelen ook?

Toppie. Laat maar weten, want heb een lamp die dat kan gebruiken, maar moet die manueel ook nog kunnen bedienen.dat weet ik nog niet, morgen heb ik ze, zal het je weten te zeggen.
Maar vrees dat alles app gestuurd zal zijn. Want je moet je domme lamp op on zetten en via de timer of remote switch wordt de stroom geactiveerd. Maar aangezien mijn gsm aan mijn hand vergroeid is hoef ik dus ni meer uit de zetel te kruipen om mijn hoeklamp aan te steken
Deze heb ik gekocht: https://www.bol.com/nl/p/smartify-s...tgh=gtUyaQoWtHq-zgkd0R5EYQ.1_5.6.ProductTitle
uwe knop van uw lamp verhuist waarschijnlijk naar het scherm van uw telefoonToppie. Laat maar weten, want heb een lamp die dat kan gebruiken, maar moet die manueel ook nog kunnen bedienen.

Voor mij geen probleem, het is voor de vrouw des huizes die graag nog alles manueel doet.uwe knop van uw lamp verhuist waarschijnlijk naar het scherm van uw telefoon![]()

Voor mij geen probleem, het is voor de vrouw des huizes die graag nog alles manueel doet.![]()

Ahja, ge moet rekening houden met de WAF (Wife acceptance factor).Voor mij geen probleem, het is voor de vrouw des huizes die graag nog alles manueel doet.![]()
uwe knop van uw lamp verhuist waarschijnlijk naar het scherm van uw telefoon
Misschien dat dat knopje op de zijkant die functie dan overneemt, maar dan moet je wel zien dat je aan je stopcontact kan (bij mij zitten er veel achter en in meubels
![]()
Had in de reviews gelezen dat de aarding voldoet voor belgieIk hoop voor je dat ie het doet daar het op Bol is gekocht en de kans op een NL-stopcontact reëel is. Als het eentje zonder aarding is gaat dat sowieso geen problemen geven.
Heb héél hard getwijfeld om over te gaan tot aankoop omdat dit artikel vermeld staat met ''randaarde'' en zogezegd niet geschikt is voor België. Ik heb dus de al de toestellen waarvoor ik de slimme stekkers wou gebruiken eerst gecheckt, en wat blijkt...al de stekkers van deze (in België) aangeschafte toestellen beschikken zowel over rand- als penaarde. Belangrijk voor toekomstige (Belgische klanten).
Ik heb een nieuwe microgolfoven en potdekke ik ben er content van.
M'n goede vrienden van Krëfel zijn die zelfs komen 'installeren' dus ik heb zelf de stekker niet in het stopcontact moeten steken.

Zelf heb ik een soortgelijke stekker en dan heeft het knopje aan de zijkant inderdaad de manuele aan/uit functie.uwe knop van uw lamp verhuist waarschijnlijk naar het scherm van uw telefoon
Misschien dat dat knopje op de zijkant die functie dan overneemt, maar dan moet je wel zien dat je aan je stopcontact kan (bij mij zitten er veel achter en in meubels
Merendeel van de oudere huizen/appartementen hebben toch geen aarding in de muur naar de stopcontacten lopen. Zolang er een aardingskabel van de zekeringkast naar de grond loopt maakt het voor de rest weinig uit.Ik hoop voor je dat ie het doet daar het op Bol is gekocht en de kans op een NL-stopcontact reëel is. Als het eentje zonder aarding is gaat dat sowieso geen problemen geven.
Philips Hue werkt op bluetooh als u dat kan helpen?Tijdje terug ook zo'n smart schakelaars willen kopen maar blijkbaar werken die allemaal ofwel met hun eigen Waveprotocol (waardoor je een homebase nodig hebt en nog hogere kosten dient te maken) ofwel enkel via 2.4GHz Wifi. Want die willen dan niet herkent worden door het Mesh-systeem hier.