Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Grappig hoe 1 serie schaken opeens populair maakt. Veel plezier ermee. Ik was er alvast nooit goed in.Zoals de hele wereld heb ik net een schaakbord gekocht![]()

The Queen's Gambit op Netflix.welke serie?

Idem! Heb nog altijd een cool Simpsons schaakbord liggenMisschien hét moment om een schaaktopic op te richten.
Ik schaakte al van voor het cool was, maar ik suck er vrij hard in dus ik kijk er wel naar uit om wat complete noobs te trashen.![]()

ha, ken ik niet.. zit nog met teveel achterstand in series.The Queen's Gambit op Netflix.
Welke en ben je er tevreden over? Wij hebben nu een puzzelmat van Jumbo maar toch niet echt tevreden.Een puzzelmap ^^ (als mijn kerstcadeau :v)
Ik gebruik die ook. Waarom ben je daar niet tevreden van?Welke en ben je er tevreden over? Wij hebben nu een puzzelmat van Jumbo maar toch niet echt tevreden.
Ontopic: Kallax 5x5
Deze: https://www.bol.com/nl/p/jumbo-portapuzzle-deluxe-1000-stukjes/1004004004575903/?s2a=Welke en ben je er tevreden over? Wij hebben nu een puzzelmat van Jumbo maar toch niet echt tevreden.
Ontopic: Kallax 5x5
Hij is niet content van de maTIk gebruik die ook. Waarom ben je daar niet tevreden van?