{BK}Black Devil
Well-known member
40-45 op play, mooi om zien volgende week deel 2. Nooit gezien live.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zou het moeten kunnen bekijken op VTM GoStomme vraag, maar is VTM gestopt met Lili en Marleen uit te zenden op zondag? Vind het precies niet meer terug in het schema.
Was toch telkens wekelijks een halfuurtje comfort-tv.
Stomme vraag, maar is VTM gestopt met Lili en Marleen uit te zenden op zondag? Vind het precies niet meer terug in het schema.
Was toch telkens wekelijks een halfuurtje comfort-tv.
Zaterdag avond, niet vrijdag.
Zaterdag avond, niet vrijdag.
En is pas vanaf deze week terug zo dacht ik.
Na de zomer vorig jaar was het al eens een tijdje oo zaterdag, dan hebben ze het op zondag gezet, afgelopen week bij de feestdagen was het dan niet en nu blijkbaar weer op zaterdag.

Ik had altijd gedacht dat dat 8-letterwoord random gekozen werd - onafhankelijk van welke kandidaat en/of hoe lang die kandidaat daar al zat - maar nu was het toch écht wel enorm duidelijk dat ze hem er zo snel mogelijk uit wilden en bewust telkens enorm moeilijke woorden gekozen hadden sinds hij het record had verbroken. "Erbarmen" vandaag... Wtf!Ja ik kijk altijd wel even voor het journaal. Gisteren was het wel kantje boordje, ik vond het woord ook echt niet.
DM?Wat ik je wel kan zeggen, is dat je hier vaak hoort wie er aan de betere kwaliteit kan geraken.

Waar te zien?De Gouden Schoen.
Wat een ongemakkelijke vertoning was me dat bij momenten.

VTM Go (het werd blijkbaar zelfs niet meer op televisie uitgezonden)Waar te zien?
FTFYLaten we zeggen dat Aster Nzeyimana totaal ongeschikt is.