Wat heb je vandaag op TV gezien ?

Stomme vraag, maar is VTM gestopt met Lili en Marleen uit te zenden op zondag? Vind het precies niet meer terug in het schema.
Was toch telkens wekelijks een halfuurtje comfort-tv.

Lili en Marleen zit nog op VTM Gold zaterdag om 22:35 maar je kan het dan idd evengoed op VTM Go zien, het is een later zenduur lineair.

Stomme vraag, maar is VTM gestopt met Lili en Marleen uit te zenden op zondag? Vind het precies niet meer terug in het schema.
Was toch telkens wekelijks een halfuurtje comfort-tv.

Is al eventjes veranderd naar vrijdagavond op de “gewone” VTM.

IMG_0822.jpeg

Ik las gisteren toevallig dat er serie (wakker in Paraguay) uit is over Hollandse/Vlaamse 'wakkere' burgers (lees wappies en complotdenkers) die naar Paraguay verhuizen. Je kan de serie gratis zien op Npo-start, smullen geblazen en die vertelstem heeft zo'n onbedoelde ironische stem, dat maakt het helemaal af.

Zaterdag avond, niet vrijdag.
En is pas vanaf deze week terug zo dacht ik.

Na de zomer vorig jaar was het al eens een tijdje oo zaterdag, dan hebben ze het op zondag gezet, afgelopen week bij de feestdagen was het dan niet en nu blijkbaar weer op zaterdag.

Ja morgenavond idd, wauw.

Had nog een donderdag gevoel :D

Ja ik kijk altijd wel even voor het journaal. Gisteren was het wel kantje boordje, ik vond het woord ook echt niet.
Ik had altijd gedacht dat dat 8-letterwoord random gekozen werd - onafhankelijk van welke kandidaat en/of hoe lang die kandidaat daar al zat - maar nu was het toch écht wel enorm duidelijk dat ze hem er zo snel mogelijk uit wilden en bewust telkens enorm moeilijke woorden gekozen hadden sinds hij het record had verbroken. "Erbarmen" vandaag... Wtf!
Als ze dan toch per se niet willen dat een kandidaat er zo lang inblijft, verander de regels dan opnieuw naar max 3 afleveringen he. Of pas de regels aan dat een kandidaat er maximaal in mag blijven tot hij of zij het record met 1 aflevering heeft verbroken bvb. Maar op deze manier vind ik het wat zielig van de vrt.

Het nieuwe seizoen van De Rechtbank is begonnen. Vorig jaar overgeslagen, dit jaar terug kijken. Blijft toch straf hoe je vaak denkt over mensen "jaja, excuses", maar dan is de situatie toch nooit echt zo zwart-wit als je denkt wanneer je daarna het verhaal leert.

Behalve natuurlijk bij de mensen die meenden recht te hebben op hun parking bij het gebouw omdat ze een email (ipv een verzoekschrift) hadden gestuurd naar de rechtbank om de bevindingen in vraag te stellen. Lange procedure geweest ook. Die verhuurder heeft serieus geduld mogen hebben voordat hij kreeg waar hij recht op had.

Dagelijkse kost, omdat ze nu de top-10 Belgische klassiekers uitzenden. Helaas slaat Jeroen soms enkele stappen over waardoor ik hem - zoals verwacht - niet kan volgen. Ik hou oprecht van TikTok filmpjes omdat ze het daar allemaal stap voor stap uitleggen.

Winter vol liefde lijkt toch eerder Winter vol irritaties en een beetje uitlachtv met sociaal onhandige mensen (ongecontroleerd grinniken, een betweterige reisgids, de Inn-jokes, ...) Ik dacht eerst dat het een ongemakkelijke start was voordat het wolige haardvuurtelevisie werd maar ik word er zelf wat gegeneerd van mensen die tegen hun zin samen een "vakantie" moeten spenderen.

Terug
Bovenaan