Wat heb je vandaag op TV gezien ?

Deze week de Krokusquiz gezien op Canvas. Nog best vermakelijk eigenlijk.
Kennis van sommigen lieten toch de wensen over. Dat ie actrices minder scoren kan gebeuren maar bepaalde vragen die de politici en kandidaten zoals een Wim De Vilder niet wisten..

Sommige fragmenten mochten wat korter.

Heel vermakelijk. Team actrices wel heel vervelend, vooral dankzij Janne Desmet.

Ruben Vangucht vindt zichzelf ook net iets te grappig. :)

Jonas en Jelle is altijd wel grappig. Jeroom en Pedro Elias vond ik ook wel geestig.

Heel vermakelijk. Team actrices wel heel vervelend, vooral dankzij Janne Desmet.

Ruben Vangucht vindt zichzelf ook net iets te grappig. :)

Jonas en Jelle is altijd wel grappig. Jeroom en Pedro Elias vond ik ook wel geestig.
Idd. Ik vraag me wel af of Peter Van den Begin daar 1 antwoord heeft gegeven :unsure:.

Ik moet de laatste aflevering nog zien en ik vond het ook vermakelijk. En ook ergens wat onthutsend dat sommige feiten niet gekend zijn ofwel zet ik de lat voor algemene kennis gewoon te hoog.

Dit dus. Heerlijk team.
Ben zelf ook eerder liefhebber van het hardere quizwerk, maar toch leuk dat er een team is die dat kan relativeren

Dit dus. Heerlijk team.
Ben zelf ook eerder liefhebber van het hardere quizwerk, maar toch leuk dat er een team is die dat kan relativeren
Dat mensen niet de kennis hebben ok, maar dat ze kandidaten zitten die daar met tegenzin zitten vind ik vreemd.

De actrices gingen er tenminste voor :)

Ik moet de laatste aflevering nog zien en ik vond het ook vermakelijk. En ook ergens wat onthutsend dat sommige feiten niet gekend zijn ofwel zet ik de lat voor algemene kennis gewoon te hoog.
Alle afleveringen gezien en ik ben wel fan van dit format. Archief-tv is altijd wel leuk en met een quiz heb je een leuke invalshoek. Altijd fan van de Neveneffecten met hun humor. Ik had wel meer verwacht van de politica's. Ik dacht inderdaad dat die een pak meer wisten.

Quiz uitgekeken. Toffe winnaar. En vooral eens een leuke prijzen tafel, itt de meeste quizen. Al heb ik wel een zwak voor brol en dvd's gelinkt aan tv programma's.

Volgend jaar graag zonder de actrices en vooral zonder Ruben Van Gucht. Amai zeg, op u gsm gekeken, gij zijt nogal ne keirel ze Ruben.

Ik kan misschien een zuurpruim zijn, maar ik kan absoluut niet tegen valsspelen. Die laatste ronde heeft José volgens mij alles opgezocht op zijn GSM. Teams zaten onderling ook veel vragen door te geven. Ik weet dat het geen Canvascrack is, maar speel nu gewoon eens eerlijk? Is dat zoveel gevraagd aan volwassen mensen?

Quiz uitgekeken. Toffe winnaar. En vooral eens een leuke prijzen tafel, itt de meeste quizen. Al heb ik wel een zwak voor brol en dvd's gelinkt aan tv programma's.

Volgend jaar graag zonder de actrices en vooral zonder Ruben Van Gucht. Amai zeg, op u gsm gekeken, gij zijt nogal ne keirel ze Ruben.
Wellicht aan het swipen

De Krokusquiz bouwt voort op de 25 jaar Canvasquiz:

Toen was er wel een onderdeel met "het toiletbezoek" waar kandidaten elkaar aanspraken en moed gaven maar dat eentonig gedoe hebben ze geschrapt. Volgens mij is het "gebrek aan kennis" eerder een troef om grappige suggesties te horen en alles wat luchtig te houden.

De tussenfilmpjes vielen voor mij af en toe op een koude steen omdat ik ze al elders heb zien voorbij komen. Maar met zoveel BV- en "we halen herinneringen op" programma's is herhaling onvermijdelijk.

'Lockdown 2020; blijf in uw kot!'

Ergens toch frapant hoe het ondertussen al 5 jaar geleden zal zijn, hoe vreemd alles toen was en ook het 'normale' na de lockdowns plots leek en hoe 'normaal' we ondertussen alles terug weer vinden. Ook 'leuk' en confronterend om eens de getuigenissen aan de frontlinie toen te zien, terwijl ik zelf soms ietwat nostalgisch aan die lockdown terug denk en het sowieso ergens wat romantiseer.😅

Eén jaar op zee.
Ik dacht dat het nieuw was, maar blijkbaar een heruitzending. Heb het een paar jaar geleden gemist.
Gelukkig bestaan er ondertitels, want het West-Vlaams dat wordt gebezigd zou zelfs HGerrit Callewaert onverstaanbaar vinden. :unsure: Maar best interessant om te zien hoe het in de visserij aan toe gaat en ging. Best wel een harde stiel.

Ruben Van Gucht zouden ze inderdaad beter dumpen bij een nieuw seizoen en bij uitbreiding dat hele team Sporza (noem het maar team koers): Van Gucht was weerom zijn eigen pedante zelve, De Cauwer die achteraf bekeken beter samen met Wuyts op pensioen was gestuurd en Renaat die zijn mond niet durft open doen wegens schrik dat hij daar iets zegt dat slecht valt bij de 2 nieuwe eindbazen van de wielerredactie. Precies een stel pubers van 16-17 jaar, wat een gênante vertoning was dat zeg.

Ik moet mij wel aansluiten bij @Pieterjan94 , ik vond die actrices net wél geestig. Het is ook niet de bedoeling van daar een super serieus quiz programma van te maken, anders hadden ze daar wel Ivan De Vadder naast Phara gezet en niet Thomas Huyghe.

Ik kan misschien een zuurpruim zijn, maar ik kan absoluut niet tegen valsspelen. Die laatste ronde heeft José volgens mij alles opgezocht op zijn GSM. Teams zaten onderling ook veel vragen door te geven. Ik weet dat het geen Canvascrack is, maar speel nu gewoon eens eerlijk? Is dat zoveel gevraagd aan volwassen mensen?
Zo vragen doorsteken tot daaraan toe nog, daar moet je altijd nog met 2 voor zijn... maar echt vragen oplossen met Wikipedia ernaast, dat vond ik er echt over eigenlijk.

Leuk concept dat nog leuker geweest zou zijn met een aantal andere teams of links en rechts een andere persoon in een team, maar zonen hoop volk allemaal op hetzelfde moment samen krijgen zal zo al geen evidentie zijn.

Terug
Bovenaan