Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren gekeken naar "Interview met de geschiedenis' over Marie Curie. Zeer boeiende aflevering waar ik veel uit opgestoken heb.

Met zijn rode polo (cf rood hemd van Gert)Was effe aan't kijken naar "De wereld van Plopsa".
De kerel die de parade in goede banen moet leiden, dat is gewoon een karikatuur op zichzelf. Ben er ook zeker van dat hij in't hol van de Gert verhulst zou duiken mocht hij kunnen. De bazenpoeperij druipt er vanaf.

Vind dat Steven dat net echt geweldig doet. Heel geestig imo. De jaren 80 en 90 voor tieners waren even geweldig trouwens. Heel tof programma. Top fragmenten en top muziek. Ook toffe gasten die Steven interviewt.De jaren 00 voor tieners. Gisteravond lukraak gevonden op VrtMax en blij verrast als dertiger die in die tijd is opgegroeid. Van het nieuws uit 2000 herinner ik mij voorlopig nog niets, maar sommige muziek terug horen waarvan ik vergeten was dat ze bestond was toch een leuke throwback.
Alleen Steven Van Herreweghe zijn dadjokes... Die hoefden van mij niet, zeker niet omdat ze elke keer erger worden.
Expeditie Patagonië is al even bezig maar denk dat iedereen ondertussen teveel in de routine is gekropen. De deelnemers weten wat er van hen in beeld verwacht wordt, de opzet van de afleveringen is al even vertrouwd en het authentieke lijkt nu helemaal afwezig. Hier en daar zijn interessante shots te zien maar de groepsdynamiek ontbreekt vooralsnog.
Ik kijk er wel naar , het is luchtige komedie. Vind het wel beter dan Groeien&Bloeien. Duurt een half uurke.Heeft er al iemand naar Kassa, Kassa gekeken? Ik heb het bewust links laten liggen omdat ik mij aan dezelfde non-kwaliteit als Groeien En Bloeien verwacht.
Aan wat kan ik mij verwachten qua humor?Ik kijk er wel naar , het is luchtige komedie. Vind het wel beter dan Groeien&Bloeien. Duurt een half uurke.