Wat heb je vandaag op TV gezien ?

Nederlanders en Vlamingen die naar Paraguay "vluchten" . VPRO

Wappie in hun thuislanden en nu op zoek naar geluk en proberend een Nederlandstalige bubbel te creeren ver van huis.

Zeer boeiend

De Kastaars bekeken , cringe-show van begin tot eind. Wat een belachelijke winnaars ook soms. Het Foute Uur? Da's zelfs geen radio-programma. Die roeier de media-figuur van't jaar ? Buiten dwaas lachen en een body hebben , wat is zijn talent? Daan Alferink de doorbraak? Help.

K3 beste nieuwe programma. Enkel te bezien op vtm go plus btw. En dan vinden ze nog een kristallen kastaar uit omdat 1 prijs niet genoeg is?

Thuis , dsmtw wel terechte winnaars.
Over de podcast en influencer zal ik me niet uitspreken, liever iemand anders gezien ma bon.

Mij ma kijkt bijna dagelijks naar de dag van vandaag op één, soms kijk ik wel eens mee.. meestal niet. Maar ik hoorde daarnet dat het met de Felix is. Maar ffs, wat een kakafonie was me dat, constant door elkaar roepen.. om gek van te worden. Ze heeft het daarnet ook uitgezet. Good riddance

Ben "een echte job" eens aan't volgen. Wel eens interessant om te zien welke taken William Bouva allemaal krijgt. Toch echt wel een machine in zo'n ziekenhuis (wasserij met die kledingautomaten, hoe medicatie verdeeld geraakt, eigen bakkerij, ....)

Ik las gisteren toevallig dat er serie (wakker in Paraguay) uit is over Hollandse/Vlaamse 'wakkere' burgers (lees wappies en complotdenkers) die naar Paraguay verhuizen. Je kan de serie gratis zien op Npo-start, smullen geblazen en die vertelstem heeft zo'n onbedoelde ironische stem, dat maakt het helemaal af.
Heb aflevering 2,3 en 4 gezien (1 gaf een foutmelding). Toch echt de stereotype Wappies. Ook allemaal met "Westerse" producten werken, maar wel allemaal een afschuw ernaar. Het mooiste is ook de ironie van dat soort mensen. De overheid is alleen maar uit op geld, maar zelf wss ook goed willen verdienen aan die wijken. De coronapandemie is voor misbruik te maken van de mensen, maar zelf wel de vruchten plukken van die periode omdat ze nog meer wappies kunnen recruiteren. En de mooiste is de afkeer naar migratie, maar zelf in hun eigen commune willen blijven wonen, met nog het liefst zo Hollands/Belgisch mogelijks.

Het is wel weer leuke uitlach-tv en daar doen we het voor.

Welcome to the LA, eerste aflevering met Erik Van Looy als gast. Als je de podcast goed vind zal dit je ook wel bevallen. Plezant tot hiertoe en de in memoriam van Erik Van Looy zal geitenweelde bevatten als we de mannen mogen geloven.

De vaste jurystem van Blokken is vandaag een vrouw. Structuur weg!
Is al even zo. Tegenwoordig wordt er afgewisseld.
Deze woke waanzin is geen probleem voor mij, Ben Crabbé blijft het programma dragen💪

Al moet ik wel toegeven dat het woord in de finale steeds moeilijker te raden is!!!

Docu op VTM gezien, The real Adolescence.
Das zijn zaken uit de UK maar die gebeuren hier ook.
Perfecte weerspiegeling van hoe hard de maatschappij geworden is.

Gisteren wat stukjes gezien van 'Ik vraag het aan'.

Wtf was dat voor een geforceerde boel. Zo tenenkrullend. Is het een voorwaarde dat je huilt om mee te mogen doen of zo? Of zijn ze daar vlak naast een grote pot ajuinsoep aan het klaarmaken dat niemand het droog kan houden. Jezus.

Gisteren ook Dansen op de vulkaan gezien van Zwangere Guy.
Bizarre trip... veel Gorik, veel door elkaar. Vooral leuk om straks als papa Gorik zelf eens naar te kijken, maar voor mij persoonlijk had deze docu niet moeten bestaan.

De Box, weer één van die programma's dat heel leuk moet zijn om aan deel te nemen, maar fucking saai om naar te kijken.

Terug
Bovenaan