Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat niet nog al geweest?De vaste jurystem van Blokken is vandaag een vrouw. Structuur weg!
Heb aflevering 2,3 en 4 gezien (1 gaf een foutmelding). Toch echt de stereotype Wappies. Ook allemaal met "Westerse" producten werken, maar wel allemaal een afschuw ernaar. Het mooiste is ook de ironie van dat soort mensen. De overheid is alleen maar uit op geld, maar zelf wss ook goed willen verdienen aan die wijken. De coronapandemie is voor misbruik te maken van de mensen, maar zelf wel de vruchten plukken van die periode omdat ze nog meer wappies kunnen recruiteren. En de mooiste is de afkeer naar migratie, maar zelf in hun eigen commune willen blijven wonen, met nog het liefst zo Hollands/Belgisch mogelijks.Ik las gisteren toevallig dat er serie (wakker in Paraguay) uit is over Hollandse/Vlaamse 'wakkere' burgers (lees wappies en complotdenkers) die naar Paraguay verhuizen. Je kan de serie gratis zien op Npo-start, smullen geblazen en die vertelstem heeft zo'n onbedoelde ironische stem, dat maakt het helemaal af.
Is al even zo. Tegenwoordig wordt er afgewisseld.De vaste jurystem van Blokken is vandaag een vrouw. Structuur weg!

Idd zeg wel , en al zo geforceerd.Vroeger werd er gelachen op de televisie, nu moet er vooral gehuild worden.
Ik heb deze tijd ten volle beleefd.Boccacio,Cherrymoon…
Ok, het is op YouTube, maar werd oorspronkelijk op tv uitgezonden. Topdocu!
Echt, stevig avontuur, twee keerVolgens mij heb ik net Daan twee keer zien sterven in Welcome to the LA.
Het TV moment 2026.....nu al!
.