Wat heb je vandaag op TV gezien ?

Volgens mij is De Box vooral goedkoper te maken. Het draait twee keer per week, er is geen publiek en ook niet die "shiny floor" overhead van kosten. Vele van die spelprogramma's op VTM zijn maar 1 seizoen (ben er zelf al vele vergeten), ik zie niet dat ze hier een monsterhit te pakken hebben.

Vele van die spelprogramma's op VTM zijn maar 1 seizoen (ben er zelf al vele vergeten), ik zie niet dat ze hier een monsterhit te pakken hebben.
Zoals "The Floor" uit 2024. Ik dacht dat er een 2e seizoen van ging komen, maar heb er nog altijd niets van gehoord...

All in. Luk wijns meestal wel top series. Maar hier. Nee. Trekt op niks. Wel cool om frankie nog eens te zien acteren

Volgens mij is De Box vooral goedkoper te maken. Het draait twee keer per week, er is geen publiek en ook niet die "shiny floor" overhead van kosten. Vele van die spelprogramma's op VTM zijn maar 1 seizoen (ben er zelf al vele vergeten), ik zie niet dat ze hier een monsterhit te pakken hebben.

Het onbekende was ook zo'n programma

All in. Luk wijns meestal wel top series. Maar hier. Nee. Trekt op niks. Wel cool om frankie nog eens te zien acteren
't Valt mij ook wat tegen. Het blijft beetje kabbelen onder een bepaald niveau. Luk Wyns was toch wel een beetje kwaliteitslabel als je naar zijn vroeger werk keek, maar dit past niet in dat rijtje voorlopig.

't Geeft beetje Bestemming X vibes (met de product placement), maar toch iets minder slecht, zit iets beter in elkaar vind ik. Ergens een zweempje van De Mol met die rode box en dan verzwijgen als je gedrukt hebt. Bestemming X ben ik gestopt met kijken, de Box hou ik voorlopig nog even vol denk ik.

De presentator die de regels niet kent vind ik niet echt een meerwaarde precies.

Laatst bewerkt:
Eerste aflevering van Tatoorist met Tijs Vanneste

Leuk, onderhoudend, interessant. Het tattoo onderdeel is eigenlijk maar bijkomend.
Ook weer muzikaal een toppertje.

Wel weer een BV-die-op-vakantie-gaat-vibe....

Laatst bewerkt:
Eerste aflevering van Tatoorist met Tijs Vanneste

Leuk, onderhoudend, interessant. Het tattoo onderdeel is eigenlijk maar bijkomend.
Ook weer muzikaal een toppertje.

Wel weer een BV-die-op-vakantie-gaat-vibe....
Ik vind het leuk om volgen en zal de reeks uitkijken, London en Berlijn gezien nu. Is het zwaar vernieuwend? Nee, maar kijkt vlot weg en toch leuke extratjes.

Nog iemand die vibe gevoeld tussen Rita en Tijs? 🙃

Vandaag laatste aflevering gezien van 'En nu is ze dood'. Heel pakkend en zeker aangezien ik momenteel een gelijkaardig geval ken, half in betrokken ben. Nog niet zo erg als deze maar het neigt er naar, komt toch dicht.

Heb daar een hele tijd terug iig auditie voor gedaan voor dat tweede seizoen (zonder succes).

Ben nu wel benieuwd welk thema je zou hebben gekozen ;)
Je moest er een paar geven ik weet ze niet allemaal meer, FC De Kampioenen zat er zeker bij, tennisspelers/speelsters ook, Frituursnacks geloof ik ook, maar ik zeg het je had er vier ofzo die je moest geven (of misschien zelfs nog meer).

ik ben met volle overtuiging naar SYTYCD aan het kijken. Al ken ik er geen knijt van, soms zie je echt performances die je raken. En dan hoor je die judges spreken en zie je dat die op dingen letten die je niet persé opmerkt, maar tegelijk "voel" je vaak wel of iets goed of niet is.

een beetje lijk dat ik bij The Voice wel hoor of iemand goed zingt of vals, terwijl die coaches echt zangtechniek en zo kunnen beoordelen. En nog moeilijker: groepotentieel.

Vriendin is begonnen met enkele echte Belgische crimi-reportages (En nu is ze dood en Liefde is geen alibi) te bingewatchen dus wel aan het meekijken en onverwacht vind ik het heel interessant.

Ik verschiet wel soms, dat mensen elkaar zoiets kunnen aandoen, Maar misschien verschiet ik nog meer van het soms falende justitie (politie/rechtbank/...) en soms zwakke straffen.

Terug
Bovenaan