Philharmoniker
Active member
Is mss een thread dat tussen 20 en 30 jaar van leeftijd niet echt gaat of kan aanspreken.. Dus my bad..
Maar
als dat toch zo is.. Be my guest 
Ma bon on topic..
In mij geval geboren in het 1986 straling jaar all in
- Natuur (is wel vreemd want blad, boom schors zei me niks vroeger nu is dat vaak in awe..)
- Wat vandaag niet is.. Morgen of later is ok.. En neem daar vrede mee..
- Een gericht doel hebben : visie en daar belachelijk traag naar toe werken.. Dat behalen is uiteraard goud waard..
- Mensen vooruit helpen in de winkel
- Né kleine né smile bezorgen met men Ed gein stem..
- Relativeren, en vooral zeer kalm reageren op situaties waar anderen zouden bij stressen.. Ook wel een perk waarvan ik zoiets heb ja.. Das old guy style experience..
I
Een greep van de vele dingen waar ik zoiets van heb van hmm.. Dat cliché van ouderdom en wijsheid cliche..
Wat is uw ervaring met de jaren?
Ik heb lang getwijfeld om dit te posten omdat er toch zaken zijn als exposure zelfs op mijn 1986 leeftijd niet went maar bon we zien wel

Maar
als dat toch zo is.. Be my guest 
Ma bon on topic..
In mij geval geboren in het 1986 straling jaar all in

- Natuur (is wel vreemd want blad, boom schors zei me niks vroeger nu is dat vaak in awe..)
- Wat vandaag niet is.. Morgen of later is ok.. En neem daar vrede mee..
- Een gericht doel hebben : visie en daar belachelijk traag naar toe werken.. Dat behalen is uiteraard goud waard..
- Mensen vooruit helpen in de winkel
- Né kleine né smile bezorgen met men Ed gein stem..
- Relativeren, en vooral zeer kalm reageren op situaties waar anderen zouden bij stressen.. Ook wel een perk waarvan ik zoiets heb ja.. Das old guy style experience..
I
Een greep van de vele dingen waar ik zoiets van heb van hmm.. Dat cliché van ouderdom en wijsheid cliche..
Wat is uw ervaring met de jaren?
Ik heb lang getwijfeld om dit te posten omdat er toch zaken zijn als exposure zelfs op mijn 1986 leeftijd niet went maar bon we zien wel

)