kaydoh
Well-known member
Soms, als ze braaf geweest zijn. Er zitten er ook een paar non-binaire bij, nie makkelijk zuSpreek je die dan ook aan met hun naam?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soms, als ze braaf geweest zijn. Er zitten er ook een paar non-binaire bij, nie makkelijk zuSpreek je die dan ook aan met hun naam?
of niet hebben gedaan ...Mijn ouders. Pas vanaf dat je zelf kinderen hebt, begin je pas echt te beseffen wat die mensen allemaal voor u gedaan hebben.
Dat kan inderdaad 2 kanten op. Bij mij is het gelukkig de positieve kant.of niet hebben gedaan ...
Ik heb er al zoveel rond me in duigen zien vallen. Ook veel nog jonge mensen."En een goei gezondheid, want da's het belangrijkste" is het voorbeeld van een cliché dat maar al te waar is. Want je mag nog zoveel rijkdom hebben en zoveel aanzien en zoveel geluk met je vrouw en kinderen, eens je gezondheid het laat afweten kan het rap gedaan zijn met dat alles. Je moet daar ook wat geluk met je genen in hebben. Er zijn mensen die kerngezond leven en op hun 40 sterven aan kanker en hedonisten die leven als een zwijn en het vrolijk uitzingen op hun 98. Het leven is fundamenteel oneerlijk, dat is een harde waarheid.
Maar veel heb je zelf in de hand, zowel op fysiek niveau als op mentaal niveau.
Dit, het leven is echt wel random en qua tijd en locatie hebben wij als Vlamingen wel geluk gehad. Misschien de generatie van '50 - 60 nog iets meer. Een tijd van (relatieve) vrede en welvaart. Opkomst van veel technologieën die het leven comfortabel maakten. Wij kunnen nog gescheten zijn voor ons pensioen wel. 67 is toch wel een hoge leeftijd om te kunnen stoppen. En ik heb wel het gevoel dat de golden years achter ons liggen. Ik ga op economisch vlak geen voorspellingen doen, want ken er de ballen van, maar echt hoopvol klinken de berichten toch niet.- De Westerse wereld. Dat je hier geboren bent is toch ook geen evidentie (wat ik vroeger gewoon wel dacht). Je kan ook gewoon geboren zijn zonder geld met alleen een korte broek als bezitting ergens in Afrika en honger lijden. Of je kan ne arme Palestijn zijn en na 20 jaar afzien sterven in ne bunker zonder daglicht. Ik zeg maar wat ..
Had daar vroeger ook last van, kopke dat niet leeg is, gedachten die blijven malen etc ... opgelost met een notablok en pen op nachtkastje, als iets me wakker hield schreef ik op, gaf mij rust!Ik ben er nog maar 30, dus verre van oud. Maar ik merk wel dat ik minder en minder kan uitslapen. Vroeger kon ik zonder probleem 10 uur slapen om wat in te halen.
Nu gisteren om 23 uur in slaap gevallen, en om 5 uur klaar wakker geschoten. Irritant!
), Raven, Highlander...als 12 jarige Home Alone gaan zien in de bioscoop... 
)Ja, vroeger waren dat oude vrouwen.MILFs
Zoals hier al gezegd kan dat inderdaad ook omgekeerd.Mijn ouders. Pas vanaf dat je zelf kinderen hebt, begin je pas echt te beseffen wat die mensen allemaal voor u gedaan hebben.
Dan waren het per definitie toch ook geen MILFs, maar wel gewoon Ms?Ja, vroeger waren dat oude vrouwen.