Wat heb jij vandaag gepresteerd?

Niets bijzonders maar voor mij een kleine overwinning. Heb deze ochtend mezelf overtroffen met squatten. Deze fat ass heeft zomaar fkes 200 squats achter elkaar gedaan. 100 met gedichtjes, 3 minuten stretchen dan 100 zonder.
Dus bij deze nomineer ik mezelf tot de queen der squats. 👸
Veel boeiender dan dit gaat het niet worden, helaas.😕

Vandaag 250 aangetikt, afwisselend met en zonder gewichtjes EN toename van gewichtjes.
De laatste 50 deed ik al zwetend en hijgend met een gewicht 15 kg, wss niet zó indrukwekkend maar ik kon op het eind wel janken. :lol:

Vandaag 250 aangetikt, afwisselend met en zonder gewichtjes EN toename van gewichtjes.
De laatste 50 deed ik al zwetend en hijgend met een gewicht 15 kg, wss niet zó indrukwekkend maar ik kon op het eind wel janken. :laugh:
:love2:
In de gym of thuis?

:love2:
In de gym of thuis?

Toen net na werk, in de gym.
Wij hebben thuis ook wel een ruimte met wat toestellen (krachttraining) staan die mijn man gebruikt omdat hij niet zoveel tijd heeft om naar de gym te gaan maar ik ga liever wel omdat ik daar eerst véél cardio kan doen (opwarming+verbranden van call) voor ik beetje ga squatten en gebruik kan gaan maken van de toestellen voor krachttraining. :tongue:

De laatste 50 deed ik al zwetend en hijgend met een gewicht 15 kg, wss niet zó indrukwekkend maar ik kon op het eind wel janken. :lol:
Waarom zoveel eigenlijk? Je kan beter 10 herhalingen doen met meer gewicht want eigenlijk is dat gewoon ook cardio..

Vandaag was het hoogtepunt : mijn broer van 36... Ben zelf 35...een beetje een good feeling moment te gunnen na een dubbele liesbreuk en navelbreuk operatie. (Gevolg van heup operaties) is echt wel een man met een hart van platina/goud/Bitcoin...noem het hoe ge het wilt...
..die helaas al een tijd op fysieke sukkel is/was..
En dan kwam dat er nog bij..
Had zo iets van fuck dat...500€ of niet ..Mr.Beast style... Dus lederen piloot jas gaan halen voor de winter
En ja eerlijk de reactie bevestigd voor mij wat ik al wist...geven is zaliger dan krijgen..
Soit...👍👌👏

Volledig akkoord maar volgens mij hebben we @Myllana dat vorige keer ook gezegd.

Idd.
Dat aantal is een doel dat ik mezelf heb opgelegd, niets meer en niets minder.
Als ik minder tijd/energie heb pas ik jullie tips toe maar nu gisteren wou ik er toch voor gaan. That's it.

Idd.
Dat aantal is een doel dat ik mezelf heb opgelegd, niets meer en niets minder.
Als ik minder tijd/energie heb pas ik jullie tips toe maar nu gisteren wou ik er toch voor gaan. That's it.
Wat we proberen te zeggen is dat het een vrij nutteloos doel is, het is een beetje zoals bergaf lopen en de spierpijn in je kuiten dan zien als een teken dat je iets bereikt hebt.

Weerstandstraining is gewoon iets waar je een zekere progressie moet inbouwen. Dit kan deels door het aantal herhalingen te verhogen, maar het aantal herhalingen die jij doet zijn gewoon niet nuttig. Je zal meer/evenveel moeite en energie nodig hebben als je het gewicht verhoogt, en dus beter trainen én tijd uitsparen.

Dat is niet iets dat een paar mensen hier zeggen trouwens, maar iets dat algemeen wordt aanvaard.

Niets bijzonders maar voor mij een kleine overwinning. Heb deze ochtend mezelf overtroffen met squatten. Deze fat ass heeft zomaar fkes 200 squats achter elkaar gedaan. 100 met gedichtjes, 3 minuten stretchen dan 100 zonder.
Dus bij deze nomineer ik mezelf tot de queen der squats. 👸
Veel boeiender dan dit gaat het niet worden, helaas.😕

That Face wanneer mensen bij zo'n prestatie naar zichzelf refereren als fat ass terwijl je zelf moet bekomen van twee keer met de was de trap op en af te huften.

Niet enkel vandaag, maar @ugar verdient wel een pluim omdat hij zijn tuin de afgelopen jaren zo goed in ere heeft hersteld en tot een echt bloemenparadijs heeft doen uitgroeien:

Dat vonden wij ook, 12 jaar geleden.
Daarom hebben wij die woning gekocht.
Vanuit een lichtjes andere hoek ziet deze kant er nu zo uit in de lente. Er zijn bijna 20 containers grind en steen afgevoerd...

ds1_9708.jpg

Een van mijn goede voornemens van 2022 is alvast ingevuld. Deze week een nieuwe job aangenomen.
Gedaan met mij te vervelen tijdens het ambtenarenleven. Binnenkort een trapje hoger in een multinational. Ik kijk er enorm naar uit.

Een van mijn goede voornemens van 2022 is alvast ingevuld. Deze week een nieuwe job aangenomen.
Gedaan met mij te vervelen tijdens het ambtenarenleven. Binnenkort een trapje hoger in een multinational. Ik kijk er enorm naar uit.
Was jij het die voedingskunde was aan het bijstuderen? Bevindt je nieuwe job zich in dat domein, of studeerde je dat eerder bij ter persoonlijke ontplooiing dan om er professioneel mee aan de slag te gaan? :)

Was jij het die voedingskunde was aan het bijstuderen? Bevindt je nieuwe job zich in dat domein, of studeerde je dat eerder bij ter persoonlijke ontplooiing dan om er professioneel mee aan de slag te gaan? :)
Klopt inderdaad. Ik ben met de opleiding begonnen omdat ik nooit verder gestudeerd heb na mijn middelbaar. Na een tijd werken begon ik daar toch spijt van te krijgen. Dan de opleiding voedingskunde gekozen puur uit interesse en omdat het te combineren valt met voltijds werken.

Ondertussen ben ik tijdens het volgen van de opleiding in de HR wereld gerold en ik zit daar voorlopig goed. Mijn toekomst zal dus eerder daar liggen. Maar ik heb dus zeker geen spijt van mijn keuze, het was in de privé al een voet in de deur voor functies waar ze een bachelor verwachten. Iets wat bij mijn huidige werkgever ondenkbaar is.

Ik denk er eerder aan om als ik mijn bachelor heb nog een micro degree in de HRM te behalen ofzo. Ik zie wel hoe relevant het dan nog is op het moment dat ik afstudeer.

Terug
Bovenaan