Wat heb jij vandaag gepresteerd?

Hotmail kapot gemaakt, daardoor mijn toegang tot hier geblokkeerd en dankzij het team achter de schermen snel terug binnen gelaten langs een zijdeur.

Geen prestatie waar ik fier op ben, maar het is er wél 1, toch?

(En thx 4 the team, hier hadden ze misbruik van kunnen maken door @Tonerider terug nr 1 te maken, maar de menslievendheid had de overhand! 🥳)

@coldplayke verdient een pluim omdat ze super(duper)moderater is geworden. All hail Queen Coldplayke

Hoop niet dat ze nu dan Superwarns gaat uitdelen.:shutup:

Hotmail kapot gemaakt, daardoor mijn toegang tot hier geblokkeerd en dankzij het team achter de schermen snel terug binnen gelaten langs een zijdeur.

Geen prestatie waar ik fier op ben, maar het is er wél 1, toch?

(En thx 4 the team, hier hadden ze misbruik van kunnen maken door @Tonerider terug nr 1 te maken, maar de menslievendheid had de overhand! 🥳)
Gelukkig was het een zijdeur en geen achterdeur.:unsure:
Poosje geleden kon ik door iets wat ik (denk ik) verkeerd heb gedaan niet meer inloggen en toen heeft Cyber mij ook geholpen (volledige naam is @Cyberkef denk ik, weet niet meer) en kon daardoor nieuw ww aanmaken.
Hij heeft me ook laten weten hoe de volgfunctie werkt. 🕵

Mijn excuses voor het verkeerd schrijven van de naam.💖

Laatst bewerkt door een moderator:
BBQ vlees 'voor 2 dagen' gekocht

Daarnet alles gebakken, gegeten - en nu zal het morgen verplicht vegetarisch eten zijn wegens geen vlees over :unsure:

vandaag nieuwe band gaan leggen bij puype.

moest een half u wachten, dus ik wandel wat buiten, zag daar alemaal glas scherven liggen.

terug naar binnen gegaan, en vuilblik gevraagd en het opgekuist. ik dacht, zal van spiegels zijn die elkaar hebben gekruist, maar nee verdomme, eristoff vodka stond er op die scherven. welke idioot gooit dat nu uit zijn raam zeg.

wtf? OMG, ik word seniel denk ik.
fade-away-peace-out.gif

Terug
Bovenaan