Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
If Anything Happens I Love You 1
@DwightSchrute, wat is juist de bedoeling? Enkel theatrical releases of niet?Tellen de Small Axe films mee of zien we dat als tv?
Limited anthology reeks met feature length afleveringen gemaakt voor Amazon als ik me niet vergisGeen ervaring met de Small Axe films.
Duidelijk en akkoordIk heb geen sterke mening, maar ik hou van duidelijkheid. En voor de duidelijkheid zeg ik theatrical releases only als duidelijkst?

Gewoon allemaal wat normaal doen![]()
Een VR semi interactive triple feature geregisseerd door Darren Aronosfky, Ari Handel en Eliza Mcnitt. Spheres is an astounding journey through the cosmos like never done before. The Chapter 1: Chorus of the Cosmos is narrated by Millie Bobby Brown, Chapter 2: Songs of Spacetime is narrated by Jessica Chastain, and Chapter 3: Pale Blue Dot is narrated by Patti Smith.
We gaan nooit met zekerheid weten hoe dementie voelt maar hoe het daar geportreteerd wordt gaat door merg en beenIk ga precies The Father ook eens moeten bekijken. Ik dacht altijd dat dit een melancholische bleitfilm was.
Absoluut bekijken, wenen is toegestaan, aangeraden zelfsIk ga precies The Father ook eens moeten bekijken. Ik dacht altijd dat dit een melancholische bleitfilm was.
Ik heb niet veel nodig om te wenen bij films, ik heb een vrij groot inlevingsvermogenAbsoluut bekijken, wenen is toegestaan, aangeraden zelfs.
Net eens nagekeken, Ook Uncut Gems zit in dat jaar, dacht dat dat ouder was en 1917 en Rocketman ook. Ik kan niet kiezen.2019 was een absoluut fantastisch filmjaar, ik ga het écht moeilijk hebben om daar uit te kiezen. Nog niet nagekeken maar dat was volgens mij het jaar van Tarantino's laatste, The Lighthouse, Ed Astra, The irishman etc...