Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2019 was een absoluut fantastisch filmjaar, ik ga het écht moeilijk hebben om daar uit te kiezen. Nog niet nagekeken maar dat was volgens mij het jaar van Tarantino's laatste, The Lighthouse, Ed Astra, The irishman etc...
en ook Portrait of a Lady on Fire, Booksmart, Us, Joker, I Lost My Body, Swallow, The Art of Self Defense, Deerskin, Avengers: Endgame, Velvet Buzzsaw, Little Joe, Once Upon a Time in Hollywood, ...Wat een moeilijk jaar, zoveel favorieten
Eigenlijk wil ik The Lighthouse kiezen maar Alita : Battle Angel had mijn hart gestolen. Die film heeft mij nadien de hele comic reeks doen doorlezen. Dan hebben we nog Parasite, Doctor Sleep, The Last Black Man In San Francisco, Color Out Of Space, A Beautiful Day In The Neighbourhood, 1917, Vivarium, ....
Hier is precies iets misgegaan want in de post ervoor had Once upon a time 2 stemmen. Pas jij even aan? En @kaydoh zet jij de score voor Once upon dan op 3 aub?De eerste echt moeilijke keuze in dit spel...
Alita : Battle Angel 1
Knives Out 1
The Lighthouse 1
Once Upon a Time in Hollywood 1
Midsommar 1
Ford v Ferrari 1
Parasite 3
First Cow 1
Dat is dan juist die film waar ik echt niks aan vond. Voor mij is dat een horrorfilm over Swifties die mij nooit meekreegen ook Portrait of a Lady on Fire, Booksmart, Us, Joker, I Lost My Body, Swallow, The Art of Self Defense, Deerskin, Avengers: Endgame, Velvet Buzzsaw, Little Joe, Once Upon a Time in Hollywood, ...
Jezus dat was inderdaad echt een gestoord jaar.
Maar bizar genoeg voor mij al bij al toch vrij gemakkelijk kiezen.
![]()
Alita : Battle Angel 1
Knives Out 1
The Lighthouse 1
Once Upon a Time in Hollywood 1
Midsommar 1
Ah ja, ik zie het, ik had jouw post gekopieerd, en daar stond die met een 1, dus 2 van gemaakt. Moest dan inderdaad al een 3 zijn.Hier is precies iets misgegaan want in de post ervoor had Once upon a time 2 stemmen. Pas jij even aan? En @kaydoh zet jij de score voor Once upon dan op 3 aub?
Net niet 18e eeuw maar laat dat u niet belemmeren om Sister my Sister(1994) eens te bekijken.Uiteindelijk heeft mijn liefde voor achttiende-eeuwse lesbiennes het pleit gewonnen.