Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor The Descent moet je nog wachten tot morgen![]()
Ah, The Descent verkeerd gezien dan. Blijft wel 1 van de meest efficiënte jump scares ever in die film.Oh shit, @Lint put me on! Maar euh, belangrijker, and thisone's on me. A Scanner Darkly had ik als pick voor 2005.
Ah die was ik vergeten. Dat is idd een hele fijne film, al vaak herbekeken.In dat zelfde jaar redeemde Ferrel overigens zijn Talladega Nights misstapreeds volledig met Stranger Than Fiction
![]()
31 films gezien, en deze bleven me het meest bij:
Goed: Huo Yuan Jia (ofte Fearless)

Ik heb die destijds gezien maar ik kan er mij eigenlijk niks meer van herinneren. Moest ik hem echt goed gevonden hebben zou ik er alleszins nog iets van weten denk ik.Effe een controversieeltje als ik het hier zo zie. Op basis van mijn imdb-scores moet ik deze echter nomineren. Het is ondertussen al een paar jaar geleden dat ik deze gezien heb. Ik weet echter dat, toen ik die voor de eerste keer zag, ik enorm onder de indruk was van de algemene sfeer en cinematografie. Niet Michael Mann zijn beste, maar desalniettemin een referentie voor wat hij goed kan.
Ik was in mijn lijst op zoek naar Children of Men, gezien die hier zo goed scoort. Het duurde even vooraleer ik die vond: 5/10. Ik weet nog dat die film mij de hele tijd een beklemmend gevoel gaf en ik hem daarnaast heel saai vond. Ik weet niet wat er aan de hand was met mij in 2006, maar het week duidelijk af van de norm![]()
Children of Men een keer of 2 gezien dacht ik, maar wat ik er mij van herinner vond ik het geen topper destijds.
I don't even?!

't Is misschien gewoon te lang geleden, mijn smaak voor films is ondertussen ook al wat geëvolueerd en wie weet vind ik hem na een re-rewatch wel weer beter.I don't even?!
![]()
Van de moment to moment screenplay tot het concept en de gelaagde thematiek, de acteerprestaties, scenes die je mond doen open vallen, die unieke slow motion end of world vibe en ofc cinematografie by friggin Lubezki. You wrong on this ben!![]()
Inderdaad, ooitHerinner mij er ook niet bijster veel van. Werd misschien wat teveel om gedaan destijds en werden de verwachtingen te hoog gelegd. Zeker eens opnieuw bekijken.. ooit![]()

Herinner mij er ook niet bijster veel van. Werd misschien wat teveel om gedaan destijds en werden de verwachtingen te hoog gelegd. Zeker eens opnieuw bekijken.. ooit![]()
Well get on it, deze is het imo (speciaal voor u Ben) echt wel waard!'t Is misschien gewoon te lang geleden, mijn smaak voor films is ondertussen ook al wat geëvolueerd en wie weet vind ik hem na een re-rewatch wel weer beter.
Inderdaad, ooit![]()
Bij deze een stem voor een échte klassieker
The Devil Wears Prada 1
Fine, I'll allow it!