PBR Streetgang
Well-known member
Network 2
The Omen 1
Taxi Driver 7
Rocky 2
Mikey & Nicky 1
Carrie 1
Assault on Precinct 13 1
The Omen 1
Taxi Driver 7
Rocky 2
Mikey & Nicky 1
Carrie 1
Assault on Precinct 13 1
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dan wel, zoals dit jaarWaarom precies? Ik zou het begrijpen als je niets gezien hebt dat jaar dat je goed vond. Maar als dat wel zo is en je een duidelijke favoriet hebt, waarom dan niet stemmen?
Zeker als je met vrienden kijkt is het plezanter om zelf de commentaar aan te leveren. Uiteindelijk gewoon zelf de films beginnen opzoeken, eerst via de featured lists van MST3K, daarna specifiek beginnen graven ervoor op IMDB, fora, en nog later via RiffTraxx en CinematicTitanic. Ondertussen heb je ook RedLetterMedia die wel eens obscure parels opraven in hun best of the worst reeks en ook wikipedia is vandaag een fantastisch lanceerplatform. 
Sommigen zijn echter momenteel niet te vinden of bestaan als print van zo'n erbarmelijke kwaliteit dat ik liever wacht op een restoratie. Die bestaan als lege folders op mijn NAS in blijde verwachting. Die restoratie outfits zijn trouwens ook heel goede bronnen om in het oog te houden en zo nieuwe parels te ontdekken. Ik denk aan; Cauldron, Arrow, Vinegar, 88 Films, Second Sight, Blue Undergrond, Scream/Shout Factory, Error 4444 en natuurlijk ook Criterion en Kino Lorber maar die hebben een veel bredere focus en niet enkel B en cult. Ben wel zwaar biased voor oudere films, minstens pre-1995. Kan moeilijk uitleggen waarom maar die hebben voor mij veel meer charme. Die van de 80s zijn flashy en over the top, die van de 50s zijn traag en ouderwetse tijdscapsules. Beiden top tov de imo meer zielloze en kale post 2000 B-films.

Word, die boutique bluray labels doen nu eens echt the Lord's workDie restoratie outfits zijn trouwens ook heel goede bronnen om in het oog te houden en zo nieuwe parels te ontdekken. Ik denk aan; Cauldron, Arrow, Vinegar, 88 Films, Second Sight, Blue Undergrond, Scream/Shout Factory, Error 4444 en natuurlijk ook Criterion en Kino Lorber maar die hebben een veel bredere focus en niet enkel B en cult. Ben wel zwaar biased voor oudere films, minstens pre-1995. Kan moeilijk uitleggen waarom maar die hebben voor mij veel meer charme. Die van de 80s zijn flashy en over the top, die van de 50s zijn traag en ouderwetse tijdscapsules. Beiden top tov de imo meer zielloze en kale post 2000 B-films.
Als je een cinemageddon membership kunt fiksen ergens, dat is echt het walhalla voor horror, scifi, cult, trash, en alle *sploitation genres die je je maar kunt bedenken.Zalig! Ik ben ook fan van de slechtere B-film. Ik zou er een wat meer werk van moeten maken
Kweet het kweet het maar zo heb voorlopig nog genoeg aanbod over, tenzij je iets kan fixen natuurlijkAls je een cinemageddon membership kunt fiksen ergens, dat is echt het walhalla voor horror, scifi, cult, trash, en alle *sploitation genres die je je maar kunt bedenken.

.
The Last Wave zat zelfs tussen de highlights dammit!Hoe meer ze door meerdere leden in de spotlight gezet worden hoe beter imo maar nog niet vermeld zegt'em dan! Pay attention @LintThe Last Wave
"A Sydney lawyer defends five Aboriginal Persons in a ritualized taboo murder and in the process learns disturbing things about himself and premonitions." Fantasy Mystery Drama Thriller van baas Peter Weir (Truman Show, Master and Commander, Dead Poets Society, ...)

Woeps, ik denk dat ik door mijn misnoegen over het missen van Eraserhead een paar posts (of pagina) gemist hebmaar nog niet vermeld zegt'em dan! Pay attention @Lint![]()

En de populaire en praktischere spinoff washer-drierAlso Taxi Drier was niet slecht maar de original Taxi Washer was toch beter.![]()
I'll let myself out![]()
Uh…Buiten The Killing of a Chinese Bookie zijn letterlijk alle anderen hier vermeld,
Just sayinmet de peetvader van de Amerikaanse indie cinema en diens beste film (van wat ik heb gezien) The Killing of a Chinese Bookie,