Ben jij niet van (de kanten van) Denderleeuw? Dan hebben we mogelijk zelfs samen gespeeldEentje van Oost-Vlaanderen.
Gaan we nog tegen elkaar gespeeld hebben?

Ik ben denk ik wat vroeger dan jij gestart, maar rond 2005 ongeveer moeten stoppen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben jij niet van (de kanten van) Denderleeuw? Dan hebben we mogelijk zelfs samen gespeeldEentje van Oost-Vlaanderen.
Gaan we nog tegen elkaar gespeeld hebben?

Ge had een paar ploegen hè. Aalst Denderleeuw iddergem Strijtem. Denderhoutem.Ben jij niet van (de kanten van) Denderleeuw? Dan hebben we mogelijk zelfs samen gespeeld
Ik ben denk ik wat vroeger dan jij gestart, maar rond 2005 ongeveer moeten stoppen.
Dit is wel herkenbaar als ik het toepas op mijn passie/hobby/whatever. Ik was (ben?) niet zo slecht in powerlifting/algemene fuckery met gewichten. En toen ik daarmee begon was dat echt met het idee van extreem goed te worden, en je afmeten tegenover je directe omgeving.Vroeger waren gitaar spelen en fotografie zowat mijn 'main things'. Ik kon me er uren mee bezighouden. Maar de laatste 10 jaar staat dit op een extreem laag pitje. Ik vind er gewoon de motivatie niet meer voor om er beter in te worden. Er is niet iets dat in de plaats is gekomen. 't Heeft volgens mij ook te maken met alle media die in m'n gezicht wordt geduwd van alle geweldige artiesten met hun wekelijkse geniale outbursts. Dat zou eigenlijk motiverend moeten werken, maar bij mij heeft dat blijkbaar een omgekeerd effect. Waarom zou ik nog moeite steken in iets waar een miljoen mensen duidelijk oneindig keer beter in zijn dan dat ik ooit zou kunnen worden? Da's natuurlijk bullshit en ik wéét verstandelijk dat dat een compleet foute instelling is, toch heeft dat een invloed denk ik. Misschien moet ik gewoon nog iets ontdekken waarbij me dat allemaal niets kan schelen en ik me in kan verliezen. Dan kunnen we misschien spreken van een passie. Maar momenteel lijk ik dat nog niet gevonden te hebben, en ontbreekt me de motivatie om op zoektocht te gaan.
. En jezelf met andere vergelijken op socialmedia/youtube heeft totaal geen zin, we zien enkel het eindresultaat en niet hoeveel keer ze falen om die ene perfecte take te hebben.. Als ik betere spelers zie, dan motiveert me dat net om nog harder te werken om beter te worden.
Koken.. of eten? Is een dunne lijn dus vraag het me oprecht af!Koken. Maar dan met hart en ziel gepassioneerd he.
Koken.. of eten? Is een dunne lijn dus vraag het me oprecht af!
Na die initiatie was het wel wat moeilijk om een groep te vinden waar ik mee mocht spelen, want uiteraard is dat niet zo interessant met een absolute beginneling.
Maar wel enorm veel van opgestoken, dus sowieso wel de moeite.
Ik heb zelfs nog amper tijd om te gamen. Het boeit me gewoon niet meer, ik wil padellen, of er op zijn minst mee bezig zijn.In het non-fictiedepartement is WO II mijn pet peeve en daar kan ik eindeloos over blijven lezen, vooral wat het Oostfront betreft. Dat is al zo sinds ik een tiener ben.