Wat is jouw ULTIEME fetish? (anonimiteit gegarandeerd)

Wat is jouw ULTIEME fetish?

• Totaal aantal stemmers
    13

Slyke

Well-known member
Gezien de anonimiteit niet volledig gegarandeerd kan worden in het reguliere 'wat is jouw fetish?'-topic, Zwam to the rescue.

"Ja maar, ik durf het niet zeggen want te veel anderen kennen mijn identiteit al"...
Geen excuses meer, vandaar de laatste optie: "Iets anders, maar ik durf het niet posten, dus ik geef mijn antwoord door aan een ander forumlid"

Geef gewoon uw ULTIEME fetish door aan een forumlid dat je in vertrouwen neemt en dat forumlid zal op zijn/haar beurt de fetish geheel anoniem uw antwoord hier posten. Volledig anoniem, zonder referentie naar de originele melder.
Volledige anonimiteit? Kruis dan zelfs de laatste optie niet aan en geef uw antwoord door aan dat ander forumlid.

Nu gaan we het eens uncensored weten, se!

En ja, er is een eerste anonieme fetish binnengekomen.
Zoals hierboven uitgelegd, respecteer ik uiteraard de identiteit van betrokkene.

Ik citeer:
Dat Slyke, mooi initiatief da topic. Ik vindt dat zulks initiatief veel respect verdiend. Mijn anonieme fetish: een vrouw beffen in bed, ik op handen en knieën in da bed tussen de vrouw haar benen, terwijl er achter mij een gigantische spiegel staat.
Terwijl de vrouw ligt te genieten met haar hoofd op het hoofdkussen en dus in die spiegel kan kijken, ziet ze wellicht mijn opengesperde kerf. Vele groeten uit Pattaya

En hup, weeral eentje binnen, deze ook anoniem. Deze gaat over de mooie buurvrouw J. Taton, ergens in een wijk in Dilbeek (ter info). De fetish zit hem erin om de buurvrouw te bespieden met een telescoop, deze met de linkerhand vasthouden, en met de rechterhand, tjah, we zijn oud genoeg, ik moet er geen tekeningske bij maken eh...
*mental image inserted*

En bijkomende fetish, de buurman, die er toch redelijk ruig uitziet proberen te ontzien, want oh wee dat hij erachter zou komen, het zou de anonieme poster zijnen besten dag niet zijn...

En hup, weeral eentje binnen, deze ook anoniem. Deze gaat over de mooie buurvrouw J. Taton, ergens in een wijk in Dilbeek (ter info). De fetish zit hem erin om de buurvrouw te bespieden met een telescoop, deze met de linkerhand vasthouden, en met de rechterhand, tjah, we zijn oud genoeg, ik moet er geen tekeningske bij maken eh...
*mental image inserted*

En bijkomende fetish, de buurman, die er toch redelijk ruig uitziet proberen te ontzien, want oh wee dat hij erachter zou komen, het zou de anonieme poster zijnen besten dag niet zijn...
Uw eigen fetishen aan uzelf melden telt niet, hé. De community is niet groot genoeg ofwa?

Of niemand dat je echt vertrouwt, daar kan ik inkomen... 🥺
In dat geval mag je de ombudsman contacteren en Loser zal dan uw fetish hier noteren.

Desalniettemin en desalwelteplus, strafpunten verdorie.

Uw eigen fetishen aan uzelf melden telt niet, hé. De community is niet groot genoeg ofwa?

Of niemand dat je echt vertrouwt, daar kan ik inkomen... 🥺
In dat geval mag je de ombudsman contacteren en Loser zal dan uw fetish hier noteren.

Desalniettemin en desalwelteplus, strafpunten verdorie.
Uw eigen fetish op een ander afschuiven, iemand beschaamd voor zijn fetish? daar juist klonk ge toch anders in uw PM's...

Sry dat ik alles hier publiek moet maken, maar ge laat me geen andere keus. En het was zo plezant in dees topic....

Terug
Bovenaan