Wat is jouw ULTIEME fetish? (anonimiteit gegarandeerd)

Wat is jouw ULTIEME fetish?

• Totaal aantal stemmers
    13
En hup, weeral eentje binnen, deze ook anoniem. Deze gaat over de mooie buurvrouw J. Taton, ergens in een wijk in Dilbeek (ter info). De fetish zit hem erin om de buurvrouw te bespieden met een telescoop, deze met de linkerhand vasthouden, en met de rechterhand, tjah, we zijn oud genoeg, ik moet er geen tekeningske bij maken eh...
*mental image inserted*

En bijkomende fetish, de buurman, die er toch redelijk ruig uitziet proberen te ontzien, want oh wee dat hij erachter zou komen, het zou de anonieme poster zijnen besten dag niet zijn...
Evert is that you? Als SEO kan ik hier wel geen leden van Spring tolereren. Je moet dat begrijpen eens je in Spring hebt gezeten ben je permanent op de leeftijd waar je pintjes bestelt maar fristi zal krijgen.

Laatst bewerkt:
Evert is that you? Als SEO kan ik hier wel geen leden van Spring tolereren. Je moet dat begrijpen eens je in Spring hebt gezeten ben je permanent op de leeftijd waar je pintjes bestelt maar fristi zal krijgen.
Wie is Evert?

china-wtf-is-that.gif

Even een eilandraad bijeenroepen.
We kunnen hier wel eens zeveren en elkaar woorden in de mond leggen (hoewel ik liever iets anders in de mond zou hebben), maar de realiteit is intussen wel dat ik een effectieve fetish in mijn pm's heb gekregen.

Wat doe ik daarmee?
Want als ik die nu breng gaat iedereen denken dat ik die geschreven heb, maar dat is niet zo.

Feit is wel: de anonimiteit van de gebruiker zal gerespecteerd worden, ook al is het maar dat de fetish in kwestie eigenlijk van om het even wie hier op het forum zou kunnen komen.

@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield : da's een kwestie voor de CEO om op te lossen

Even een eilandraad bijeenroepen.
We kunnen hier wel eens zeveren en elkaar woorden in de mond leggen (hoewel ik liever iets anders in de mond zou hebben), maar de realiteit is intussen wel dat ik een effectieve fetish in mijn pm's heb gekregen.

Wat doe ik daarmee?
Want als ik die nu breng gaat iedereen denken dat ik die geschreven heb, maar dat is niet zo.

Feit is wel: de anonimiteit van de gebruiker zal gerespecteerd worden, ook al is het maar dat de fetish in kwestie eigenlijk van om het even wie hier op het forum zou kunnen komen.

@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield : da's een kwestie voor de CEO om op te lossen
Als SEO begrijp ik de ernst van de situatie ik hou mij afzijdig

Indien wel moeten er drastische maatregelen getroffen worden... (denk aan herverkiezingen van de SEO positie) u weze gewaarschuwd.
Ik had jullie gewaarschuwd maar kijk, men had liever Mr. Jelle Cleymans lover. Dat hij zijn campagne begon met "Ik ben jooooong, de wereld ligt aan mijn voeten!" was nochtans een duidelijk teken...

Terug
Bovenaan