MisterV
Well-known member
Er zullen er hier wel rondlopen met een rollator-fetish.Ik betwijfel of de bomma uit Familie nog mee kan in het verkeer.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zullen er hier wel rondlopen met een rollator-fetish.Ik betwijfel of de bomma uit Familie nog mee kan in het verkeer.
FTFYEr zullen er hier wel rondbollen met een rollator-fetish.
In mijn studentenjaren zat er zo iemand in mijn klas die een "oude" vrouwen fetish had. Die ging alleen uit naar van die zondagmiddag/avond bars vol met gescheiden vrouwen van 40 en 50+. Ik heb die nooit met iemand geweten die niet minstens 25 jaar ouder was dan hem. Scoorde ook elk weekend die gast.Er zullen er hier wel rondlopen met een rollator-fetish.

"Iemand in mijn klas"In mijn studentenjaren zat er zo iemand in mijn klas die een "oude" vrouwen fetish had. Die ging alleen uit naar van die zondagmiddag/avond bars vol met gescheiden vrouwen van 40 en 50+. Ik heb die nooit met iemand geweten die niet minstens 25 jaar ouder was dan hem. Scoorde ook elk weekend die gast.
Is uiteindelijk getrouwd op zijn 29 met iemand van begin de 50 die al 2 kinderen had van bijna zijne leeftijd.
"Iemand in mijn klas"

Als SEO begrijp ik de ernst van de situatie ik hou mij afzijdig
Mijn vriendin uiteraard
Op Loser pissen
Er is ook een officieel fetish topic ergens.Ik weet niet waarom maar oraal geven aan een natuurlijke vrouw met haar van onder. Ik ben dan helemaal niet vies van haar. Ik schaam mij daar dikwijks voor. Ik krijg anders geen orgasme. Alleen via voorspel.