Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
POIDHAan mijn elleboog kunnen likken.
Uw schouder ooit uit de kom geweest?Aan mijn elleboog kunnen likken.
Neen, ik heb een bindweefselaandoening waardoor ik in een aantal gewrichten wat euh meer flexibel ben. Da's meestal niet zo handig, maar in dit geval is het wel een leuke party trickUw schouder ooit uit de kom geweest?

Ah, hypermobiliteit - is soms raar om te zien vb. een rug of vingers die buigen zoals ze niet horen te buigen...Neen, ik heb een bindweefselaandoening waardoor ik in een aantal gewrichten wat euh meer flexibel ben. Da's meestal niet zo handig, maar in dit geval is het wel een leuke party trick![]()

- Rekenen gebeurt soms automatisch bij mij
bv:
* regelmatig weet ik aan de kassa van de supermarkt hoeveel ik in totaal moet betalen voor er 1 product gescand is.
* ik weet met 1 blik op m'n sporthorloge (dat standaard afstand en tijd weergeeft) meteen wat m'n gemiddeld tempo is (in min : sec/km), als ik even later kijk weet ik dan ook meteen welk tempo ik heb gelopen sinds de vorige keer dat ik keek

2j geleden 2 dagen permanent laten monitoren bij cardioloog op basis van wat ik zag op m'n watch en bevestigd daar - bradycardie.Is uw horloge of uw hart kapot?
Een hartslag onder de 40 lijkt mij zelfs voor topatleten niet normaal...![]()
Jouw toppen zijn de mijne in rust.2j geleden 2 dagen permanent laten monitoren bij cardioloog op basis van wat ik zag op m'n watch en bevestigd daar - bradycardie.
Zelfs in mijn slaap raak ik niet onder de 60.
gelukkig zijn. iets waar ik al gans mijn leven geen moeite mee heb maar waar ik zoveel mensen zie mee worstelen rondom mij.

Ik herken dit helemaal. Met de kindjes is dit nu ook nog anders. Ook nu kom ik massa's tijd te kort, op een andere manier, ik heb het er wel graag voor over want amuseer mij ook met hen. Ik zou dat ook niet willen opgeven en probeer er enorm van te genieten want het gaat al zo snel. Heel af en toe kan ik wel eens terugdenken aan de tijd zonder kinderen. Ook tijd te kort, maar wel meer vrijheid. Die vrijheid hoef ik nu niet perse terug, maar ik wou dat ik soms terug kon naar toen, vooral om dan ook extra te genieten en te beseffen wat een vrijheid (en toch ook tijd ;-)) ik toen had.Ik verveel mij nooit.
En dan heb ik het over thuis zitten, niet verplicht 3 uren in een wachtzaal moeten zitten o.i.d.
Als tiener en twintiger hoorde ik toch veel vrienden klagen over 'een saaie dag' of 'gaan we iets doen, ik verveel mij te pletter'. Dat heb ik nog nooit gehad. Zoveel te doen, zoveel hobby's, ik kom al heel m'n leven tijd te kort.
Ik maak mij daar vaak schuldig aan. Soms moet ik mezelf echt forceren om stil te staan bij alles wat wel goed loopt. Ik kan mij soms echt opjagen in heel onnozele dingen, terwijl anderen er misschien van zouden dromen dat zo'n futiliteiten hun enige zorg was.Dat is een luxe! Ik merk ook veel mensen die zich echt kunnen opwinden over futiliteiten, in plaats van te focussen op de 90% positieve dingen in hun leven...
Iets minder serieuze reactie: is er link tussen jouw gelukkig zijn en het heerlijke product in je avatar?![]()
Mijn dochter vroeg onlangs waar de maan iedere ochtend naartoe gaat. Ik zei haar dat de maan dan even naar de hemel gaat, op bezoek bij papa's vrijheid.Ik herken dit helemaal. Met de kindjes is dit nu ook nog anders. Ook nu kom ik massa's tijd te kort, op een andere manier, ik heb het er wel graag voor over want amuseer mij ook met hen. Ik zou dat ook niet willen opgeven en probeer er enorm van te genieten want het gaat al zo snel. Heel af en toe kan ik wel eens terugdenken aan de tijd zonder kinderen. Ook tijd te kort, maar wel meer vrijheid. Die vrijheid hoef ik nu niet perse terug, maar ik wou dat ik soms terug kon naar toen, vooral om dan ook extra te genieten en te beseffen wat een vrijheid (en toch ook tijd ;-)) ik toen had.
ik ben van nature iemand die zich niet zoveel zorgen maakt en zich makkelijk aanpast.Dat is een luxe! Ik merk ook veel mensen die zich echt kunnen opwinden over futiliteiten, in plaats van te focussen op de 90% positieve dingen in hun leven...
Iets minder serieuze reactie: is er link tussen jouw gelukkig zijn en het heerlijke product in je avatar?![]()

ik ben van nature iemand die zich niet zoveel zorgen maakt en zich makkelijk aanpast.
ik heb ook nooit echt de behoefte gevoeld om een zogezegde perfecte versie van mezelf te zijn omdat ik denk dat dit verwacht wordt van anderen.
ik heb hier de laatste tijd al veel over nagedacht : waarom ik gelukkig ben en daar schijnbaar niet echt moeite voor moet doen.
Hier enkele gedachten daarover :
- ...
. Eén duimpje vond ik te weinig, veel mensen zouden die 8 punten moeten inkaderen en boven hun bed hangen als motto