Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier ook zo een Nova grill van idd 40-50 jaar oud, ook fantastisch voor een krokante croque - zwaar en met zeer dikke kabel eraan.Beste croquemachine/wafelijzer/grill die ik al gehad heb en intussen al 10 jaar 2x per maand gebruik is een oude nova van +-40jaar oud die ik ooit op de rommelmarkt heb gevonden:
![]()
Dit model bestaat vandaag nog altijd bij FriFri, en de platen zijn nog altijd compatibel. Belangrijkste verschil is echter dat dit oud beest nog aan 1800W bakt en meer thermische massa heeft dan de nieuwe varianten (of je moet al naar prosumervarianten gaan). Daarnaast is het mechanisch heel simpel, en zijn kapotte onderdelen zoals bv de thermostaat nog relatief simpel te herstellen of vervangen (bv door langs te gaan bij een repaircafé).
Op 2dehands kun je deze nog regelmatig vinden aan +-€50, nieuwe platen kosten per stuk iets van een €40.
Mooie pannen! Ik ben momenteel giga fan van mijn onyx pannen ( beetje de eu variant van hexclad )Hier ook vandaag nog wat potten bijgekocht.
Had al 2 Demeyere Proline 7 (24cm en 32cm)
Nu ook 2 potten Demeyere Atlantis 7. (5L en 8,4L)
Probeer het zo wat op te bouwen tot ik alles heb, dit zijn ketels/pannen voor het leven.
Heb 2 BergHoff kookpotten die ook zo'n afgiet systeem hebben.Mooie pannen! Ik ben momenteel giga fan van mijn onyx pannen ( beetje de eu variant van hexclad )
![]()
Koekenpannen
ONYX Cookware Hybridpannen – Gepatenteerde Hybridtechnologie ONYX Cookware hybridpannen en -potten met gepatenteerde antiaanbaktechnologie zijn onovertroffen binnen modern kookgerei. Wij combineren duurzaamheid, hoge prestaties en innovatief design, zodat u kookgerei krijgt dat niet alleen...onyxcookware.nl
Ben al mijn greenpan pannen aan het buitenwippen, triestig hoe snel die kapot gaan... nochtans ook niet spotgoedkoop.
Heel raar, maar voor potten gebruik ik al 10 jaar deze van Hema. Die hebben een geniaal afgiet systeem. Blijkbaar hebben weinig fabrikanten zin om dat te kopieren.
![]()