D
Deleted member 2181
Guest
Hier de kapsalon maar dan telkens varianten kwa kaas, groenten etc..
Is hier ondertussen wel comfort food geworden ..
Is hier ondertussen wel comfort food geworden ..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

) omdat, zeker in die eerste maanden waarin alles nog toe was, écht wel comfortfood was. Gewoon het afhalen op zich was voor mij in die periode al even "comfort" aangezien ik een half uur heen en half uur terug moest rijden en dat dus gewoon even me-time was in de auto met wat muziek op.Das luiheid.....luie hondMacaroni met kaas en hesp.
Kaas=comfort
Madooo...euh...walhalla ..dan moogde wel is referenties geven...hier op ons werk (Tessenderlo) is het wel vaak kut , kut, kut kebab uit die streek..
Ja hier loopt het echt wel mis... Met die kebab lolIk had het dan ook effectief over de regio Beringen en Heusden tot aan de respectievelijke stadsgrenzen daarvan, Tessenderlo tel ik dan niet meer mee
Esra in Koersel en Pasa in Heusden zijn alleszins absolute aanraders.
Van zon? Zo ja...welk recept..?Langzaam gerookte short ribs.
Inderdaad Van Zon. De Simmenthals zijn vrij betaalbaar (15-20 euro en daar kan je zeker met drie van eten).Van zon? Zo ja...welk recept..?
Die Oostenrijker/Zwitsers...hmm...ga dat proberen...maar kwam filet pure enz...niet men ding..Inderdaad Van Zon. De Simmenthals zijn vrij betaalbaar (15-20 euro en daar kan je zeker met drie van eten).
Op de BBQ. Peper, look en zout. En dan op 120 graden met wat rookhout een zevental uur traag garen. Regelmatig benevelen met water of azijn. Na ongeveer 5 of 6 uur kan je ook inpakken met wat boter. Iets smeuiger resultaat.
.Madooo...euh...walhalla ..dan moogde wel is referenties geven...hier op ons werk (Tessenderlo) is het wel vaak kut , kut, kut kebab uit die streek..
Maarja de regio Beringen/Heusden-Zolder is dan ook wel het Walhalla (of moet ik zeggen Mekka) als het op goeie kebab aan komt.
Mèh die kebab hier in Genk is ook vies lekker

Ik had het dan ook effectief over de regio Beringen en Heusden tot aan de respectievelijke stadsgrenzen daarvan, Tessenderlo tel ik dan niet meer mee
Esra in Koersel en Pasa in Heusden zijn alleszins absolute aanraders.