Avondland
Well-known member
Tot voor kort kon je dat in Rusland doen, maar daar zou ik vandaag niet meer op hopen. Een tijdlang kon je zelfs met een MIG-25 Foxbat meevliegen.-met een straaljager meevliegen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot voor kort kon je dat in Rusland doen, maar daar zou ik vandaag niet meer op hopen. Een tijdlang kon je zelfs met een MIG-25 Foxbat meevliegen.-met een straaljager meevliegen

Uhu, of een 31 en dan >20km hoogteTot voor kort kon je dat in Rusland doen, maar daar zou ik vandaag niet meer op hopen. Een tijdlang kon je zelfs met een MIG-25 Foxbat meevliegen.![]()
reikbaar (sic)Ben ik de enige die zich afvraagt of het woord "reikbaar" wel bestaat?![]()
Volgens mij:Ben ik de enige die zich afvraagt of het woord "reikbaar" wel bestaat?![]()

Gij zijt zo ruig dat spelling niet van toepassing is op u, laten we het daar op houdenVolgens mij:
= reikbaar: iets is mogelijk, iets is reikbaar, je kan het bereiken/aanraken/al wa ge wilt
= bereikbaar: binnen handbereik, je kan iets/iemand bereiken
![]()
Natuurlijk gaan er verschillende linken naar sites mij tegenspreken![]()
.Reikbaar, zie fotoGij zijt zo ruig dat spelling niet van toepassing is op u, laten we het daar op houden.
Reikbaar staat niet in het woordenboek, dus ik kan moeilijk linken naar iets dat er niet isReikbaar, zie foto
Bereikbaar, binnen de mogelijkheden
Eerder niet zo? Tenzij ge mij een link geeft waar het zwart op wit staat geschreven call ik uw comment BS

Terwijl toch iedereen het verstaat, soit ik laat het staan... Iets is reikbaar, je kan er net met de toppen van de vingers aan reiken... Ik vind dit persoonlijk zeer vreemd dat dit niet in de woordenboeken staat, maarja persoonlijke mening ehReikbaar staat niet in het woordenboek, dus ik kan moeilijk linken naar iets dat er niet is![]()
Terwijl toch iedereen het verstaat, soit ik laat het staan... Iets is reikbaar, je kan er net met de toppen van de vingers aan reiken... Ik vind dit persoonlijk zeer vreemd dat dit niet in de woordenboeken staat, maarja persoonlijke mening eh

Tijgers dienen niet om te aaien.Volgorde is willekeurig :
- Memorial USS Arizona (Hawaï) + Memorial Pearl Harbor bezoeken.
- Island hopping : Iwo Jima, Tarawa, Guam, Saipan, Okinawa.
- Nepal / Tibet met rugzak.
- Lujan Zoo (Argentina) waar je een levende tijger over de bol kan aaien en het (waarschijnlijk) overleeft in 1 stuk.
- West coast USA afrijden in een RV
- Rocky mountains Canada en gaan vissen ter plaatse.
- Safari op de Okavango.
- Nachtje slapen Timberline Lodge in Mt Hood, Oregon Dr Sleep / The shining