Ze zijn u gewoon wat loze beloften aan het doen hoor. Ik als miljonair heb oog voor zo'n zaken![]()
Ik ben echt wel geen miljonair materiaal... in andere topic probeer ik 5 euro per maand te besparen aan data

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zijn u gewoon wat loze beloften aan het doen hoor. Ik als miljonair heb oog voor zo'n zaken![]()

Zeker weten? Volgens mij is dat echt miljonairgedrag.Ik ben echt wel geen miljonair materiaal... in andere topic probeer ik 5 euro per maand te besparen aan data![]()
Awel, dat zou ik duizend maal liever hebben.Of delen door 200?
Om dan een kans kaart te trekken zeker om recht naar de gevangenis te gaan.Als ik straks win, ga ik monopoly in het echt spelen. Ik ga alle huizen in een straat opkopen en er hotels op zetten.
Ik zou dan eerder alle huizen in mijn straat opkopen en omvormen tot garage's voor mijn exclusieve wagens. Ga er wel niet veel kunnen stallen, want er staan hier maar 3 huizen.Als ik straks win, ga ik monopoly in het echt spelen. Ik ga alle huizen in een straat opkopen en er hotels op zetten.

Nu ik toch van plan ben voor alpaca's te houden .
Indien de lotto winnen , zou ik ineens een bataljon alpaca's importeren vanuit het Andes-gebergte ,en als ik dan toch geld aan het uitgeven ben , ook aardig mijn landgoed uitbreiden , tja het zal maar enkele alpaca's zijn .met de lotto speel ik toch niet , geen enkele gokspel trouwens .![]()

zijt ge getrouwd of heb je een vriendin? Is anders ook serieus gokken![]()

Zie maar dat ge Annemie Struyf niet op bezoek krijgt dan.Nu ik toch van plan ben voor alpaca's te houden .
Indien de lotto winnen , zou ik ineens een bataljon alpaca's importeren vanuit het Andes-gebergte ,en als ik dan toch geld aan het uitgeven ben , ook aardig mijn landgoed uitbreiden , tja het zal maar enkele alpaca's zijn .met de lotto speel ik toch niet , geen enkele gokspel trouwens .![]()
?Zie maar dat ge Annemie Struyf niet op bezoek krijgt dan.

De uwe is geen probleem. Die van Annemie Struyf daarintegen, dat is een ander paar mouwen.?
Wil mijn eigen smoel niet op tv zien .![]()
?
Wil mijn eigen smoel niet op tv zien .![]()
Toch wel![]()
ÉÉN - Het Hoge Noorden
Iemand die naar deze reeks kijkt op dinsdagavond om 20:40? Ik vind het wel interessant om te zien omdat ik echt weinig weet over Scandinavië (nu ja, Noorwegen dus in dit geval), laat staan hoe het voor Belgen is om daar te wonen. Ze wonen tot nu toe wel heel erg afgelegen. Ik zou er depressief...www.beyondgaming.be
Mocht je het niet gevolgd hebben. In die reeks is er een koppel dat in het hoge noorden een alpacaboerderij begint. De relatie zit op zijn zachtst gezegd niet goed. En alsof dat voor de betrokkenen niet erg genoeg is, is Struyf steeds haar tactvolle zelf.