Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Alle, er is een foutje in het systeem gekropen en ben niet gewonnen..

Nu een post van +200mil. Dan heb ik liever dat ze de pot in twee delen om mijn winkansen te verdubbelen :p

Als ik straks win, ga ik monopoly in het echt spelen. Ik ga alle huizen in een straat opkopen en er hotels op zetten.
Ik zou dan eerder alle huizen in mijn straat opkopen en omvormen tot garage's voor mijn exclusieve wagens. Ga er wel niet veel kunnen stallen, want er staan hier maar 3 huizen. :unsure:

Nu ik toch van plan ben voor alpaca's te houden .

Indien de lotto winnen , zou ik ineens een bataljon alpaca's importeren vanuit het Andes-gebergte ,en als ik dan toch geld aan het uitgeven ben , ook aardig mijn landgoed uitbreiden , tja het zal maar enkele alpaca's zijn .met de lotto speel ik toch niet , geen enkele gokspel trouwens .:coolbrows:

Indien de lotto winnen , zou ik ineens een bataljon alpaca's importeren vanuit het Andes-gebergte ,en als ik dan toch geld aan het uitgeven ben , ook aardig mijn landgoed uitbreiden , tja het zal maar enkele alpaca's zijn .met de lotto speel ik toch niet , geen enkele gokspel trouwens .:coolbrows:

zijt ge getrouwd of heb je een vriendin? Is anders ook serieus gokken 😂

Zie maar dat ge Annemie Struyf niet op bezoek krijgt dan.

? :wallbash:
Wil mijn eigen smoel niet op tv zien .:rofl:

Mocht je het niet gevolgd hebben. In die reeks is er een koppel dat in het hoge noorden een alpacaboerderij begint. De relatie zit op zijn zachtst gezegd niet goed. En alsof dat voor de betrokkenen niet erg genoeg is, is Struyf steeds haar tactvolle zelf.

Mocht je het niet gevolgd hebben. In die reeks is er een koppel dat in het hoge noorden een alpacaboerderij begint. De relatie zit op zijn zachtst gezegd niet goed. En alsof dat voor de betrokkenen niet erg genoeg is, is Struyf steeds haar tactvolle zelf.
Toch wel

En boven je stand willen leven , vroeg of laat loopt da verkeerd af.

En de programmamakers die dan in da geval het nog blijven volgen (tja is om dat ze het zelf willen zeker)

Maar hoe zij interviewt .nog eens hoe een trap na geven .

Terug
Bovenaan