Wat zou jij doen als je de lotto wint?

De grote pot bij Euromillions is uit, maar weer niet in België.
Deze keer is het in Spanje.

De grote potten van dit jaar (meer dan 100 miljoen):
1 keer Zwitserland
2 keer Verenigd Koninkrijk
2 keer Spanje
2 keer Frankrijk
Voor België is dat al van augustus 2018 geleden
En alweer de grote pot van vandaag naar het Verenigd Koninkrijk, net zoals eerder dit jaar in februari.
Deze keer was het wel een grote pot gegroeid beginnende van 17 miljoen, het was lang geleden dat het bedrag nog zo groot (215.840.341) was beginnende van 17 miljoen.
Een paar weken gelden was er normaal gezien ook een grote pot van 130 miljoen, maar omdat het bedrag van de gewone speelpot niet uit was gegaan en hoger lag dan die 130 miljoen, is die special trekking vervallen en is die 130 miljoen dus weer in de pot gegaan. Ik ben benieuwd wanneer ze die nu wel door zullen laten gaan.

Winnaars op één na grootste pot EuroMillions maken zich bekend​

Wat ze met het geld willen doen? Eerst en vooral hun huis opknappen. “Er is zo veel werk”, lacht Joe. “Nu staat er nog een emmer in de gang omdat het binnen regent. Ook het kapsalon kan een financiële injectie gebruiken. De zaken gaan niet zo goed omdat er minder klanten kwamen door de coronapandemie. Ook de elektriciteitsrekening is de hoogte in gegaan.”

Altijd zo braaf en bescheiden.

Altijd zo braaf en bescheiden.
Lol onvoorstelbaar. Kan me echt niet inbeelden dat ze met 215miljoen hun eigen kapperszaakje wat gaan opknappen om daar dan in te blijven werken. met 215 miljoen kunt ge een goed draaiende kappersketen overnemen als ge dan toch zo graag wilt coiffeuren.

Gelieve niemand mee te doen met de Euromillions van deze vrijdag aub. Ik zou het graag allemaal voor mezelf willen. Dank u.

Gelieve niemand mee te doen met de Euromillions van deze vrijdag aub. Ik zou het graag allemaal voor mezelf willen. Dank u.
Te laat, mijn ticket is al gevalideerd.

Dus dat wilt dan zeggen dat de grote pot gisteren niet uit gegaan is? Dan moet ik mijn cijfers al niet nakijken.

hallucinant 230.000.000 euro

Een off grid luxury huis in the middle of nowhere zie ik anders wel zitten. Een niet al te grote boot? Leren vliegen? Een ticketje space boeken?
Voor de rest geen flauw idee wat je met zo een som geld moet doen? Steendood vervelen? uw purpose in life teniet doen (de lotto winnen :unsure:)

En vooral het slechtste in de mensen zien naar boven komen.

Het word wel tijd dat er nog eens een Belg een serieus bedrag wint, want dat is al veel te lang geleden.
Afgelopen vrijdag wel 1 Belg 300.000 euro in de 2de rang, 5 cijfers en 1 ster en enkele Belgen een mooi bedrag in 3de rang.
Eigenlijk zijn die verschillen tussen de hoofdprijs en de lagere rangen toch veel te groot he.

Het word wel tijd dat er nog eens een Belg een serieus bedrag wint, want dat is al veel te lang geleden.
Afgelopen vrijdag wel 1 Belg 300.000 euro in de 2de rang, 5 cijfers en 1 ster en enkele Belgen een mooi bedrag in 3de rang.
Eigenlijk zijn die verschillen tussen de hoofdprijs en de lagere rangen toch veel te groot he.
Zo een bedrag spreekt me meer aan. Genoeg om leuk te zijn. Te weinig om levensveranderend te zijn.

hallucinant 230.000.000 euro

Een off grid luxury huis in the middle of nowhere zie ik anders wel zitten. Een niet al te grote boot? Leren vliegen? Een ticketje space boeken?
Voor de rest geen flauw idee wat je met zo een som geld moet doen? Steendood vervelen? uw purpose in life teniet doen (de lotto winnen :unsure:)

En vooral het slechtste in de mensen zien naar boven komen.
Kindjes maken en een schatrijke dynastie oprichten die nog generatieslang furore maakt als machtige potentaten in onze contreien. Maar 230 miljoen is daar misschien wat weinig voor. :unsure:

Kindjes maken en een schatrijke dynastie oprichten die nog generatieslang furore maakt als machtige potentaten in onze contreien. Maar 230 miljoen is daar misschien wat weinig voor. :unsure:
Ahzo, dus gij wilt dat uw kinderen arme sloebers zijn hier op BG?

Zo een bedrag spreekt me meer aan. Genoeg om leuk te zijn. Te weinig om levensveranderend te zijn.
Dan geef je al de rest maar aan mij, ik kan daar wel weg mee.
Het zou mijn leven best wel aangenaam maken.
Huis kopen, eentje op locatie en genieten van hobbies en het leven.

300.000€ is zeker mooi om te winnen.
Maar ge jankt u dan toch kapot als ge weet dat ge er 1 cijfertje langs zit en het 750x zoveel kon zijn

300.000€ is zeker mooi om te winnen.
Maar ge jankt u dan toch kapot als ge weet dat ge er 1 cijfertje langs zit en het 750x zoveel kon zijn
Dat denk ik dus ook.
Ik heb het al eens meegemaakt met de joker, 2 keer zelfs. Dat zijn dan nog minder grote bedragen, maar dat is echt op u haren van uit te trekken.

Terug
Bovenaan