Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Net te weinig om te stoppen met werken.
Hoeft voor mij eigenlijk niet. Als je je huidige werk niet wil, geef het je wel de kans om iets helemaal anders te proberen zonder je zorgen te maken dat je even zonder loon valt. Iets als zelfstandige proberen, met advies van goedbetaalde raadgevers, bijvoorbeeld. Maar helemaal niets meer doen van werk? Mocht ik véél meer winnen zou ik terug gaan studeren, denk ik. En de rest van mijn leven in boeken doorbrengen.

Hoeft voor mij eigenlijk niet. Als je je huidige werk niet wil, geef het je wel de kans om iets helemaal anders te proberen zonder je zorgen te maken dat je even zonder loon valt. Iets als zelfstandige proberen, met advies van goedbetaalde raadgevers, bijvoorbeeld. Maar helemaal niets meer doen van werk? Mocht ik véél meer winnen zou ik terug gaan studeren, denk ik. En de rest van mijn leven in boeken doorbrengen.
Tis een evenwichtsoefening tussen geld, werk en tijd vind ik. Moest ik een miljoen hebben stop ik ook niet met werken en zou ik wat meer reizen maken. Maar je hebt nog steeds je contractuele verplichtingen op het werk. Geen enkele werkgever staat te springen om ad hoc zijn personeel voor een maandje of twee drie kwijt te zijn. Werk je 4/5 of zelfs halftijds bouw je te weinig verlofdagen op.

Nu vrijdag 189 miljoen te winnen met de Euromillions. :crazy:
Is dit hun hoogste jackpot ooit? Stel je voor dat dat meer dan 200 miljoen wordt...

Nu vrijdag 189 miljoen te winnen met de Euromillions. :crazy:
Is dit hun hoogste jackpot ooit? Stel je voor dat dat meer dan 200 miljoen wordt...
€ 240.000.000 was de hoogste jackpot ooit.

Hoger dan € 250.000.000 kan het nooit gaan. Dan stijgt de jackpot niet meer tot hij gewonnen wordt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan