Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je er over nadenkt is dit exact hoe iemand met een gokverslaving redeneert na zijn verlies.Het was weer close
Ik had 5 ipv 10, 8 ipv 16, 21 ipv 18, 38 ipv 22 en 42 ipv 35. En voor sterren 1 en 10 had ik 3 en 7.
So fucking close!
En na deze vaststelling opnieuw naar de website van de nationale loterij:Als je er over nadenkt is dit exact hoe iemand met een gokverslaving redeneert na zijn verlies.
Je hoeft heus geen euromillions te winnen om een airco te plaatsen.Een huis laten neerpoten met een regelbaar microklimaat.
20°C en lage vochtigheidsgraad a.u.b.![]()
Je hoeft heus geen euromillions te winnen om een airco te plaatsen.

Waarom dan nog verhuren en die miserie op uw kap?@Biljart: het is vier keer goed doel, dus één miljoen.
Met een ander miljoen kom ik inderdaad toe om schoonfamilie te helpen.
Zelf heb ik geen speciale wensen, dus ik zou inderdaad onze woning energie zuiniger maken en misschien enkele duizenden spenderen aan een nieuwe desktop. Verder heb ik alles wat ik nodig heb, vandaar de investering in verhuurbare woningen.

Waarom dan nog verhuren en die miserie op uw kap?
Het moet nu niet altijd drank - drugs en hoeren zijn, maar een beetje ambitie mag toch hè![]()
Straks, als ik tijd heb...Ahum, check your lotjes ppl