Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Het was weer close

Ik had 5 ipv 10, 8 ipv 16, 21 ipv 18, 38 ipv 22 en 42 ipv 35. En voor sterren 1 en 10 had ik 3 en 7.

So fucking close!

Als je er over nadenkt is dit exact hoe iemand met een gokverslaving redeneert na zijn verlies.
En na deze vaststelling opnieuw naar de website van de nationale loterij:

1720430875697.png

Meer geluk de volgende keer.

Als je zo‘n bedrag wint kan je het maar beter (voorlopig) aan niemand vertellen en ruim de tijd nemen om een plan te maken wat je wil met je leven, ontdekken waar je (niet) gelukkig van wordt. Wil je alle schepen achter je verbranden en ‚op stand‘ gaan wonen of reizen of juist iets beter gaan wonen dan je nu doet maar wel in dezelfde sociaal economisch laag.. Het grootste probleem lijkt mij hoe je ervoor zorgt nog enige ambitie, verlangen, voldoening in je (dagelijks) leven te krijgen en houden.

Ik zou mij nen boot kopen, 1 die ook op de binnenwateren zodat ik binnendoor naar de middellandse zee kan :laugh:

Dat mag nen hollandse Mulder Favorite zijn.

e34afa2632e0.jpg

Je hoeft heus geen euromillions te winnen om een airco te plaatsen.

Een airco: vreselijk. Ik droog ervan uit, qua vocht (krijg het niet bijgedronken) maar ook keel,
neus, huid .. bloedneuzen, bijholteontsteking, keel ontsteking, hoofdpijn.. Thuis heb ik er
(gelukkig) géén: een ventilator met een paar flessen bevroren water werkt ook goed.
Airconditioning op kantoor zijn ook vreselijk: vaak worden de filters vergeten en zo
wordt een airco een bron van ziektes.

Mocht ooit het balletje mijn kant oprollen, ga ik voor een grotwoning… alleen waar…? 🤔

Ligt allemaal maar aan het bedrag, maar stel als ik 5 miljoen zou winnen.
Voor twee schoonbroers hun hypotheek afbetalen, voor derde schoonbroer huis of appartement kopen (ja, ben zo ene met een goede schoonfamilie).
In eigen woning warmtepomp en zonnepanelen laten installeren.
Dorpsschool, Poverello, UPC Kortenberg en gemeente, elk 250 000 schenken.
En vervolgens vier nieuwbouw woningen kopen om een passief inkomen te generen met de huurinkomsten.

@Biljart: het is vier keer goed doel, dus één miljoen.
Met een ander miljoen kom ik inderdaad toe om schoonfamilie te helpen.
Zelf heb ik geen speciale wensen, dus ik zou inderdaad onze woning energie zuiniger maken en misschien enkele duizenden spenderen aan een nieuwe desktop. Verder heb ik alles wat ik nodig heb, vandaar de investering in verhuurbare woningen.

@Biljart: het is vier keer goed doel, dus één miljoen.
Met een ander miljoen kom ik inderdaad toe om schoonfamilie te helpen.
Zelf heb ik geen speciale wensen, dus ik zou inderdaad onze woning energie zuiniger maken en misschien enkele duizenden spenderen aan een nieuwe desktop. Verder heb ik alles wat ik nodig heb, vandaar de investering in verhuurbare woningen.
Waarom dan nog verhuren en die miserie op uw kap?

Het moet nu niet altijd drank - drugs en hoeren zijn, maar een beetje ambitie mag toch hè 😊

Waarom dan nog verhuren en die miserie op uw kap?

Het moet nu niet altijd drank - drugs en hoeren zijn, maar een beetje ambitie mag toch hè 😊

Soms, dan? Over feesten of uitspattingen gesproken, stel je wint echt een groot bedrag, je hebt alle goede doelen al kunnen afvinken… vertel je het je vrienden? Je hoort namelijk wel eens dat mensen ontheemd worden en vereenzamen na het winnen van een grote prijs. Deels omdat mensen wat van je willen of eisen (of willen lenen en misschien ook niet (snel) terugbetalen), deels misschien omdat mensen een groter/duurder huis kopen en wegtrekken uit de buurt, deels omdat mensen met wie je omgaat meer dan 1 mogelijk motief hebben om dat te doen (wat mij vreselijk lijkt om steeds als bijkomende gedachte te hebben).
Is geluk de spullen die je hebt, de verlossing van bepaalde zorgen (als de ijskast kapot gaat, kan ik meteen een nieuwe kopen), de mogelijkheden in interesses of hobbies te kunnen investeren of is geluk de mensen om je heen? Geld kan een vergrootglas zijn van je leven en waar het vergroot, is deels zelf te bepalen, deels ook niet.

Dus, zou iedereen het mogen weten of juist niet?

Terug
Bovenaan