Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Het ziet er op een of andere manier wel gezellig uit hoor:

We weten natuurlijk allemaal wel waar zo'n stijl naartoe gaat:

_123003031_gettyimages-463118931.jpg

ik heb bijna een nieuw record beet met de lotto!
13x op een rij 0€ gewonnen. Nog 4x 0€ en ik heb mijn persoonlijk record beet. :clap:
Hoera! (Dat staat momenteel op 16x verlies achter elkaar).

Laatst bewerkt:
Ik speel sinds dit jaar samen met collega's op werk, maar mijne whatsapp is ook stillekes deze morgen... oh well, lets continue the ratrace!

ik heb bijna een nieuw record beet met de lotto!
13x op een rij 0€ gewonnen. Nog 4x 0€ en ik heb mijn persoonlijk record beet. :clap:
Hoera! (Dat staat momenteel op 16x verlies achter elkaar).
Fuck het is mislukt, ik heb gisteren 1.25€ gewonnen. :frown:

Ik dacht meteen aan deze draad toen ik dit artikel tegenkwam. En ja, ze bestaan wel degelijk, de spelers die 1 tot 10, alles op 1 rij van nummers, inzetten...

Je mag 10 cijfers kiezen, en er worden er 20 getrokken, maar dat zou wel heel toevallig zijn dat ze er zo uitrollen. En stel dat je dan wint mag je het nog eens delen met 150 man... Moet echt wel traumatisch zijn zo, denken dat je de grote pot hebt, en dan een ijskoude douche, al was het hier wel redelijk obvious

Dus nooit die combo ingeven, lesje geleerd, want je mag nog eens verdelen achteraf...

Artikel is wel al van effe geleden

Ik dacht meteen aan deze draad toen ik dit artikel tegenkwam. En ja, ze bestaan wel degelijk, de spelers die 1 tot 10, alles op 1 rij van nummers, inzetten...

Je mag 10 cijfers kiezen, en er worden er 20 getrokken, maar dat zou wel heel toevallig zijn dat ze er zo uitrollen. En stel dat je dan wint mag je het nog eens delen met 150 man... Moet echt wel traumatisch zijn zo, denken dat je de grote pot hebt, en dan een ijskoude douche, al was het hier wel redelijk obvious

Dus nooit die combo ingeven, lesje geleerd, want je mag nog eens verdelen achteraf...

Artikel is wel al van effe geleden
Wie koopt er dan ook nog Keno. Dat is toch een scam:

Awel eens meegedaan, mijn inzet verdrievoudigd se, door geen enkel van mijn opgegeven 10 cijfers gehit te hebben :unsure:

:ROFLMAO:

Daarmee kan je maar 1 BG-style BBQ geven hoor.
Yep, allemaal Wagyu grade A5 filet pure geprepareerd door Salt Bae op de zoete tonen van Beyoncé en Taylor Swift en iedereen krijgt een aseksuele platonische sekswerker op zijn schoot met een fooi van 611.000 euro, terwijl gedresseerde oerang-oetang-eunuchen mét fietshelm een burleske dans opvoeren in een gouden kilt.

Zoiets?

Terug
Bovenaan